فیل بانکداری دیجیتال کتاب شد

فیل بانکداری دیجیتال کتاب شد

فیل بانکداری دیجیتال کتاب شد؛ داستان بانکداری دیجیتال به قلم علی آدوسی در کتابی با عنوان «فیل در تاریکی؛ ماجرای بانکداری دیجیتال» به نگارش درآمد.

به گزارش ، «فیل در تاریکی؛ ماجرای بانکداری دیجیتال» در سه بخش توسط انتشارات «همیشه» منتشر شد.

این کتاب روایتی ماجراجویانه در بیان مفهوم و فلسفه بانکداری دیجیتال است؛ روایتی که از بانکداری سنتی آغاز می‌شود، با تغییرات تدریجی بانکداری الکترونیک تداوم پیدا می‌کند و به توفان تحولات بانکداری دیجیتال می‌رسد. 

علی آدوسی، ماجرا را از جایی شروع می‌کند که بانک‌ها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، فرایندهایی را تعریف می‌کنند که شعب در آن محور اصلی ارائه خدمات بانکی‌ هستند.

نسیم تغییرات، با معرفی ابزارهای بانکداری الکترونیک، شرایط لازم را برای ارائه خدمات غیرحضوری و حذف اسکناس از روابط اقتصادی فراهم می‌سازد و اندکی بعد، تحولات دیجیتال توفنده و پر سروصدا ظاهر می‌شود و ناگهان اساس نظام بانکداری سنتی و اصول و مفاهیم حاکم بر آن را به چالش می‌کشد. 

شرکت‌های فناوری مالی با ساختاری چابک و خلاق وارد عرصه خدمات مالی می‌شوند و در قالب قوانین بانکداری باز، شیوه بازی را تغییر می‌دهند و نقشه جدیدی را برای رسیدن به موفقیت طراحی می‌کنند.

در این کتاب نگارنده، با بهره‌گیری از تجارب شخصی و مستندات، دیدگاه‌های مختلف درباره بانکداری دیجیتال را از منظری جدید مطرح و تصویری کل‌نگر و جامع به خواننده ارائه می‌دهد.

بانک

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...