اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک سپه

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک سپه

اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک سپه ؛ بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی 6 ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش ، در مراسم پایانی دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که 31 مردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به پاس فعالیت گسترده بانک سپه در این حوزه، به آیت‌اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه اهدا شد. همچنین از اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه نیز با اهدای نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی که به امضای هوشمند سفیدی، رئیس دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی رسیده، آمده است: «هیأت داوران دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان‌ها به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تأکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره را به آن بانک تقدیم می‌کند».

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف کمک به اعتلای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها، با انجام ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در سه سطح «درحال رشد»، «رشدیافته» و «پیشرو»، برگزاری دو کارگاه آموزشی مجازی در حوزه‌های درون و برون‌سازمانی و انتشار ویژه‌نامه «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» در روزهای 30 و 31 مردادماه سال 1401 در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

نشان

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...