رونمایی از دو محصول پتروشیمی در فن‌بازار پردیس

رونمایی از دو محصول پتروشیمی در فن‌بازار پردیس

رونمایی از دو محصول پتروشیمی در فن‌بازار پردیس؛ در یکسال گذشته بالغ‌بر 450 تقاضا در حوزه فناوری صنعت پتروشیمی ارائه شده که احصا و شناسایی و برای آنها 135 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است.

به گزارش ، رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به رونمایی از دو محصول پارک در حوزه صنعت پتروشیمی در «نشست اقتصاد دانش‌بنیان با محوریت فن‌بازار تخصصی پتروشیمی» گفت: پارک پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیان، ظرفیت خوبی برای همکاری با صنعت پتروشیمی کشور را دارند.

مهدی صفاری‌نیا در این‌باره افزود: یکی از ساختارهای پارک فناوری پردیس شبکه فن‌بازار ملی ایران است که هدف آن استفاده از ظرفیت‌ها و فراهم کردن شرایط مناسب بازار برای صنایع کشور درجهت شناسایی نیازها و رفع آن با توانمندی و قابلیت‌های شرکت‌های‌ دانش‌بنیان است.

صفاری‌نیا با اشاره به احصاء نیازهای صنعت پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در یکسال گذشته اعلام کرد: پیش‌تر تفاهم‌نامه‌ای با پتروشیمی امضا شد که نخستین ثمرات آن در قالب رونمایی از دو محصول جدید با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارائه شد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، رئیس پارک فناوری پردیس با بیان ظرفیت خوب این مجموعه در حوزه صنعت پتروشیمی افزود: همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی می‌تواند بازدهی در این شبکه را بالاتر برده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

صفاری‌نیا خاطرنشان کرد: پارک فناوری پردیس خود را موظف به پیگیری فعالیت شرکت‌های عضو در تولید محصولات و همکاری با صنعت پتروشیمی توسط فن‌بازار دانسته و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...