نسخه جدید همراه من منتشر شد

نسخه جدید همراه من منتشر شد

نسخه جدید همراه من منتشر شد؛ جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه من، منتشر و برای استفاده کاربران در استورهای معتبر ایرانی اندروید و IOS قرار گرفت.

به گزارش ، نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در استورهای معتبر ایرانی منتشر شد و کاربران می‌توانند با نصب این نسخه از طریق استورهای معتبر ایرانی همچون بازار و مایکت و یا مراجعه به صحفه رسمی همراه من به نشانی https://mymci.app در قرعه‌کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 10 میلیون تومانی شرکت کنند.

همچنین کاربرانی که تاکنون اپلیکیشن همراه من را نصب نکرده‌اند، می‌توانند با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن علاوه‌بر دریافت 10 گیگابایت اینترنت (ویژه نصب اولی‌ها)، در قرعه‌کشی بالا نیز شرکت کنند.

در نسخه جدید همراه من، تلاش شده تجربه کاربری مناسب‌تری در اختیار استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن قرار بگیرد و کاربران راحت‌تر بتوانند از خدمات موجود در اپلیکیشن همراه من بهره‌مند شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، قرعه‌کشی هزار بسته اینترنت 100 گیگابایتی و 10 جایزه 10 میلیون تومانی در 16 مهرماه بین تمام افرادی که نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را نصب کرده‌اند برگزار می‌شود و برندگان از طریق وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد.

دارندگان سیمکارت‌های همراه اول می‌توانند برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من و شرکت در قرعه‌کشی بالا از طریق استورهای معتبر داخلی همچون کافه بازار و مایکت اقدام کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...