مهرریزان گردشگری 30 مهرماه برگزار می‌شود

مهرریزان گردشگری 30 مهرماه برگزار می‌شود

مهرریزان گردشگری 30 مهرماه برگزار می‌شود؛ جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان «مهرریزان» شنبه 30 مهرماه 1401 برگزار می‌شود.

به گزارش ، هدف از برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه، قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران و ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی برای گسترش این سنت پسندیده است.

دوره محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه‌کشی و اعطای جوایز از اول مرداد تا 25 مهرماه 1401 و روز قرعه‌کشی 30 مهرماه خواهد بود.

حداقل موجودی حساب‏های قرض‌‏الحسنه برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یکصد هزار تومان است و هر یکصد هزار تومان مانده موجودی روزانه در سپرده‌های قرض‌الحسنه، برابر یک شانس قرعه‌کشی است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه‌کشی شامل یک سکه تمام بهار آزادی برای 10 نفر، یک نیم‌سکه بهار آزادی برای 20 نفر، یک ربع سکه بهار آزادی برای 40 نفر، 200 جایزه نقدی 2 میلیون تومانی، 20 کمک هزینه 5 میلیون تومانی برای سفر به عتبات عالیات، 50 کمک هزینه 10 میلیون تومانی برای خرید کالای بادوام داخلی و هزاران جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر است.

این گزارش حاکیست امکان افتتاح حساب هم به صورت حضوری از طریق شعب بانک گردشگری و هم به صورت غیرحضوری توسط اپلیکیشن ToBank به نشانی وبسایت Tobank.ir ، بدون هزینه صدور و با ارسال کارت به نشانی مشتری فراهم است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...