گواه‌یار به کمک گواه آمد

گواه‌یار به کمک گواه آمد

گواه‌یار به کمک گواه آمد؛ ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل با عنوان «گواه‌یار» برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت راه‌اندازی کرد.

به گزارش ، «گواه‌یار» که عنوان پشتیبان سراسری خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل است و پوشش‌دهی خدمات امدادی برای محصولات این شرکت را برعهده دارد هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، آغاز به کار کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین بدرقه کاروان امدادی مراسم اربعین حسینی شرکت گواه، ضمن بااهمیت خواندن ناوگان امدادی «گواه‌یار» برای امدادرسانی به خودروهای تجاری و باری، گفت: نخستین کاروان امدادی گواه‌یار برای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) اعزام شد.

مهدی خطیبی افزود: در حوزه خودروهای تجاری، باری و مسافری تا پایان شهریور امسال، شرکت ایران خودرو دیزل به تعداد تولید کل سال گذشته خواهد رسید.

خطیبی ادامه داد: شرکت گواه با سابقه کار بالا، پیش از این به‌دلیل محدودیت در ظرفیت‌ها، نتوانسته بود به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو جامه عمل بپوشاند، اما اکنون با راه‌اندازی گواه‌یار و ناوگان امدادی، شرایط بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به مشتریان پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به چالش‌های شرکت گواه گفت: مشتریان گواه باتوجه به دانش فنی، شناخت قطعات و تجربه کاری، خاص‌تر و سخت‌گیرتر هستند و شرکت گواه باید آمادگی بیشتری برای پاسخ‌گویی داشته باشد.

وی افزود: باتوجه به تردد محصولات ایران خودرو دیزل در خارج از مرزهای کشور، نحوه امدادرسانی به این خودروها نیز برنامه‌ریزی شود.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: برای تنوع‌بخشی به ناوگان امدادی گواه، در کنار کشنده و پیکاپ، از کامیونت‌های آترین برای سرعت‌بخشی و افزایش خدمات پس از فروش استفاده شود.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل نیز در این مراسم با بیان اینکه شرکت گواه با راه‌اندازی «گواه‌یار» و افزایش خدمات پس از فروش به مشتریان نقش مهمی در توسعه شرکت ایران خودرو دیزل دارد، گفت: باتوجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌های در دست اقدام از سوی مدیرعامل شرکت گواه و راه‌اندازی «گواه‌یار» شاهد توسعه شبکه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.

توسلی مهر با اشاره به برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گفت:۲۷۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو دیزل در حال تردد در جاده‌ها هستند که باید سالانه ۲۰ هزار دستگاه از آن نوسازی شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه شبکه خدمات پس از فروش متناسب با شتاب تولید گفت: نمایندگی‌های فعلی توان پوشش خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل را ندارند و شرکت گواه باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به توسعه شبکه نمایندگی‌ها اقدام کند.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل تصریح کرد: گواه لازم است در ارتباط مستقیم با مشتریان، نیازهای کاربری محصولات را شناسایی و این بازار چهار هزار میلیارد تومانی را در اختیار بگیرد.

به گفته وی شرکت گواه می‌تواند با بسته‌بندی و شناسنامه‌دار کردن قطعات به نیاز شرکت‌های خارجی و مشتریان داخلی پاسخ دهد.

خدمات گواه‌یار شبانه‌روزی است

مدیرعامل شرکت گواه نیز در آیین اعزام کاروان پشتیبانی حمل و نقل اربعین حسینی شرکت گواه گفت: این شرکت بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت و ارایه خدمات به مشتریان ایران خودرو دیزل داشته و برنامه‌های متعددی برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان دارد.

پیمان سنندجی با اشاره به ناوگان خودروهای تجاری و باری در کشور گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۲۹۹ هزار خودرو تجاری و باری در کشور تردد می‌کند که از این میزان ۴۵۸ هزار دستگاه، یعنی ۳۷ درصد از محصولات ایران خودرو دیزل هستند.

وی با بیان این‌که باید همگام با افزایش سرعت تولید در دیزل، میزان خدمات را نیز افزایش دهیم، گفت: در سال ۱۳۹۰ مجموع ناوگان امدادی گواه ۱۲دستگاه بود و این میزان با مساعدت مدیرعامل ایران خودرو دیزل به ۸۲ دستگاه رسیده است.

سنندجی به راه اندازی تلفن گواه‌یار اشاره کرد و افزود: دارندگان محصولات ایران خودرو دیزل می‌توانند ضمن تماس با شماره ۰۲۱۴۷۹۷۷ به صورت شبانه‌روز خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت گواه به‌عنوان مسوول ارایه خدمات به اتوبوس‌ها به راه‌اندازی پنج پایگاه ثابت امدادی در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چزابه و باشمالق و دو پایگاه در شهرهای کوت و بدره عراق اقدام کرده تا خدمات مورد نیاز به اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل با همکاری نمایندگی‌های مجاز ارایه شود.

سنندجی اضافه کرد: شرکت گواه برای تسریع در خدمات‌دهی به مشتریان، دو کامیون با قطعات مورد نیاز زنجیره خدمات به مناطق مرزی ارسال کرده است تا مشتریان نگران تامین قطعات نباشند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...