حذف فرآیندهای دستوری حاکم بر بانک ملی

حذف فرآیندهای دستوری حاکم بر بانک ملی

حذف فرآیندهای دستوری حاکم بر بانک ملی؛ مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که بانک خلق پول نمی‌کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.

به گزارش ، محمدرضا فرزین در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان اینکه مردم به بانک ملی ایران به‌عنوان سرمایه بزرگ خود اعتماد دارند و امروز این اعتماد دیرینه و نقش‌آفرینی باید تقویت شود، گفت: بانک خلق پول نمی‌کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.

فرزین، ایجاد تغییرات در رویه‌ها و راهبردها را از مهمترین سیاست‌های پیش روی بانک ملی ایران برشمرد و افزود: باید در برنامه‌ها، عمل‌گرایانه پیش رویم و توصیه من به همه مدیران بانک نیز همین مهم است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تصویری کامل از برنامه‌های بانک داشته و نسبت به حل مسائل و چالش‌ها متعهد باشند، تصریح کرد: باید تصویر حرکت رو به جلوی بانک ملی ایران و امید حاکم به بهبود شرایط برای مشتریان و ذی‌نفعان بانک ترسیم و منتقل شود.

فرزین با بیان اینکه بانک ملی ایران منبع شروع تحولات نوسازی‌های سده اخیر در کشور بوده و حالا این موتور محرکه باید تقویت شود، اظهار کرد: اصلاح ساختار نیاز به تعامل و همکاری دارد و باید آسیب‌شناسی‌ها برای تحقق اهداف کلان بانک ویژه‌تر دنبال شوند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم توجه بیشتر بر بخش بازاریابی در شعب، از اختصاص چندین شعبه تا پایان سال به بانکداری شعب خبر داد و اضافه کرد: در برخورد با شرکت‌ها باید بروکراسی‌های اداری کوتاه و مقررات تا حد امکان تسهیل شوند.

فرزین تصریح کرد: از دست رفتن سهم، یکی از اشکالات در نظام بانکی است که بخشی از آن مربوط به خارج از سیستم بانکی همانند مقررات و تکالیف تکلیفی دولت و مجلس می‌شود. این در حالی است که مطالبات از دولت نیز یکی از چالش‌های ماست که نه تنها درآمدی ایجاد نمی‌کند بلکه بانک با این مطالبات دچار مشکل نقدینگی است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، در ادامه حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک با بیان اینکه کارکنان بانک ملی ایران انسان‌های قانونمند و صبوری هستند و منابع انسانی دغدغه اصلی مدیران ارشد این بانک است، گفت: امیدواریم بتوانیم قدم شایسته‌ای در بخش منابع انسانی برداریم و همه باید در این زمینه کمک کنند.

محمد نجف‌زاده، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک نیز بررسی راهکارهای جذب منابع و شناخت نقاط ضعف و قوت ادارات امور شعب را هدف برگزاری این نشست عنوان کرد.

نجف‌زاده با یادآوری اینکه بازاریابی و ارتباط مستمر با مشتریان باید تقویت شود و تمرکز مدیران باید بر حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید باشد، اضافه کرد: خدمات قابل توجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران و اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش باید در راستای ارتقای سطح رضایتمندی برای مشتریان تشریح شوند تا بهره‌وری بالاتری از این خدمات انجام شود.

وی تاکید کرد: فرهنگ بانک ملی ایران باید به سمت و سوی سپرده‌محوری و تجهیز منابع براساس خدمات و نه مصارف پیش رود.

گفتنی است در این نشست حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی محمد نجف‌زاده، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو مصطفی امیری قادی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب استان‌ها حضور داشتند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...