سورن به ایستگاه تاکسی آمد

سورن به ایستگاه تاکسی آمد

سورن به ایستگاه تاکسی آمد؛ براساس قرارداد میان ایران خودرو و اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری و کرایه بین‌شهری، ۲۵۰۰ تاکسی سورن به این اتحادیه تحویل می‌شود.

به گزارش ، نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو در مراسم امضای این قرارداد گفت: طراحی و تولید خودروهای برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد و در حوزه حمل‌و نقل عمومی تولید اتوبوس برقی و همچنین خودرو سواری برقی برای ناوگان تاکسیرانی دنبال می‌شود.

مهدی داداشی با تاکید بر آمادگی این شرکت برای جایگزینی خودروهای قدیمی با محصولات جدید و مدرن افزود: با توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵، محصول سورن پلاس جایگزین سمند شده و این شرکت توان تامین نیاز ناوگان را باتوجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در سایت مرکزی و دیگر سایت‌های تولیدی سطح کشور دارد.

بنابر اعلام ایکوپرس، محمد شفیعی‌نژاد، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر محصول سورن جایگزین سمند شده و قشر زحمتکش و تلاش‌گر تاکسیران از محصول باکیفیت‌تری استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ سال اخیر حدود ۱۰ هزار تاکسی بین شهری از محصولات ایران‌خودرو تحویل شده گفت: طبق قرارداد منعقده، تا بهمن ماه امسال ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی سورن نیز تحویل خواهد شد.

شفیعی‌نژاد تصریح کرد: ارایه محصول و خدمات باکیفیت به تاکسیرانان از اهداف و رویکردهای ایران‌خودرو است و در این زمینه آمادگی داریم نیازمندی‌های این بخش را تامین کنیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...