مدیریت جامعه نیازمند حکمرانی شایسته است

مدیریت جامعه نیازمند حکمرانی شایسته است

مدیریت جامعه نیازمند حکمرانی شایسته است؛ باید از ظرفیت مدیریتی برای متعادل‌سازی و برقرای توازن در توسعه اقتصادی با نگاه به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرها استفاده کرد.

به گزارش ، رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که به همراه سیدولی‌اله فاطمی‌اردکانی، نایب رئیس و حیدری، مشاور اجتماعی این شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان حضور پیدا کرد بر متعادل‌سازی و برقرای توازن در توسعه اقتصادی با نگاه به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

محمود صلاحی در این نشست با اشاره به عمومیت داشتن معضلات و آسیب‌های اجتماعی در جوامع در حال توسعه تصریح کرد: توسعه و گسترش شهرها ناشی از صنعتی شدن، پیامدهای مثبت و منفی به‌دنبال دارد که باید با مدیریت صحیح و ایجاد توازن در توسعه، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: امروز مدیریت جوامع بشری مستلزم آگاهی از شاخص‌های حکمرانی شایسته است و این ویژگی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها باشد. بنابراین باید از ظرفیت مدیریتی برای متعادل‌سازی و برقرای توازن در توسعه اقتصادی با نگاه به جنبه‌های  فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، صلاحی پیشنهاد کرد با برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت حکمرانی شایسته، مدیران را با اصول متوازن توسعه و عدالت‌محوری با اتکا بر داشته‌هایمان آشنا کنیم و با برنامه‌ریزی و اجرای صحیح اقدامات، عملکردمان را در منظر قضاوت جامعه قرار دهیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...