بلدی‌ها از کافه خارج می‌شوند

بلدی‌ها از کافه خارج می‌شوند

بلدی‌ها از کافه خارج می‌شوند؛ کافه‌بازار در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد زیادی از نیروهای شرکت مسیریاب فارسی بلد تعدیل خواهند شد.

به گزارش ، طبق بیانیه‌ای که توسط گروه هزاردستان منتشر شده، ده‌ها نفر از نیروهای شرکت مسیریاب فارسی بلد تعدیل خواهند شد و احتمال تعطیلی احتمالی این مسیریاب پس از پایان سال 1401 وجود دارد.

در بیانیه‌ این هلدینگ آمده است اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی «بلد» در پنجمین سال فعالیتش با وجود تیمی باانگیزه، کم‌نظیر و همدل و محصولی با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه، به ناچار با ده‌ها نفر از همکارانش خداحافظی می‌کند.

در این بیانیه با اشاره به بسته ماندن راه‌های جذب سرمایه و دشواری ادامه دادن کسب‌وکارهایی که بازگشت سرمایه در بلندمدت را هدف خود قرار داده بودند اعلام شده که افق روشنی برای خروج سرمایه‌گذاران از کسب‌وکارهای بالغ‌تر اینترنتی وجود ندارد و این امید را برای آنها که سال‌های سال تا رسیدن به مرحله خروج فاصله دارند از بین برده است.

بنابر اعلام ایسنا، هزاردستان همچنین از محدودیت‌های اعمال‌شده بر اینترنت ابراز نگرانی و بیان کرده است که ارائه خدمت از سوی نقشه و مسیریاب بلد به کاربرانش را تا پایان سال 1401 تضمین می‌کند. در عین حال به‌زودی درباره آینده این محصول و آثار آن برای میلیون‌ها کاربری که همه این سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند اطلاع‌رسانی دقیق‌تر انجام خواهد داد.

گفتنی است هلدینگ هزاردستان که بیشتر با نام کافه‌بازار شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از کسب‌وکارهای فعال، خلاق و نوآور در حوزه تکنولوژی است که از شرکت‌های کافه‌بازار (بازار اپلیکیشن در ایران)، دیوار (پلتفرم نیازمندی‌ها و آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده در ایران) و بلد (نقشه و مسیریاب فارسی جامع) تشکیل و طی دهه گذشته بنیانگذاری شده است.

شروع کار این گروه از سال ۱۳۸۹ بوده و در حال حاضر در حوزه پلتفرم ارائه برنامه‌های اندرویدی، آگهی‌های نیازمندی‌های آنلاین و نقشه و مسیریاب وارد عرصه کسب‌‌وکارهای نوین شده و در سال‌های اخیر این مجموعه به حوزه زیرساخت‌های ابری نیز وارد شده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...