فاطمی‌امین در صمت ماند

فاطمی‌امین در صمت ماند

فاطمی‌امین در صمت ماند؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ماندن سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در وزارت صمت رای مثبت دادند.

به گزارش ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست 10 آبان 1401 پارلمان با تقاضای استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند و بر این اساس او در جایگاه وزارت ابقا شد.

نمایندگان در نشست علنی مجلس در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه، با 84 رأی موافق، 182 رأی مخالف، 6 رأی ممتنع و 2 رأی باطله از مجموع 274 نماینده حاضر در مجلس، با استیضاح فاطمی‌امین مخالفت کردند و بدین ترتیب وی همچنان به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به کار خود در کابینه دولت سیزدهم ادامه خواهد داد.

بنابر اعلام خانه ملت، در جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور حضور داشتند.

همچنین سیدمحسن دهنوی، عضو هیأت رئیسه مجلس سیر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد و گفت: طبق بند 1 ماده هشت آیین‌نامه و مواد 224 و 225 حداکثر زمان برای استیضاح وزیر پنج ساعت است که دو ساعت آن به استیضاح‌کننده‌ها و سه ساعت آن به وزیر تعلق دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...