شش رتبه برتر روابط عمومی برای چادرملو

شش رتبه برتر روابط عمومی برای چادرملو

شش رتبه برتر روابط عمومی برای چادرملو؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صاحب عنوان برتر در شش بخش از این جشنواره شد.

به گزارش ، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» با هدف تبیین و بررسی جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی 18 آبان 1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، بخش انتشارات روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به کسب شش رتبه برتر در بخش‌های مقاله، تیتر، صفحه‌آرایی، بروشور و کاتالوگ، مستند و مصاحبه شد.

براساس این گزارش، روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دو بخش مقاله‌نویسی و تیتر صاحب رتبه اول، در بخش‌های صفحه‌آرایی و بروشور و کاتالوگ صاحب رتبه دوم و در دو بخش مستند سازی و مصاحبه موفق به کسب رتبه سوم از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی کشور شد.

در این مراسم حسین طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لوح تقدیر و نشان برتر این شرکت در 6 رشته را دریافت کرد.

گفتنی است هفدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابط‌عمومی‌‌های کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

شش رتبه برتر برای چادرملو
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...