کسب 5 رتبه برتر روابط عمومی برای کشتیرانی

کسب 5 رتبه برتر روابط عمومی برای کشتیرانی

کسب 5 رتبه برتر روابط عمومی برای کشتیرانی؛ روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در پنج رشته حائز رتبه برتر شد.

به گزارش ، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» با هدف تبیین و بررسی جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی 18 آبان 1401 به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با حضور دست‌اندرکاران و اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، روابط عمومی گروه کشتیرانی صاحب رتبه‌ اول در رشته‌های «مستند» و «صفحه‌آرایی»، صاحب رتبه دوم در رشته «تیزر» و صاحب رتبه سوم در رشته‌های «عکس» و «رسانه‌های اجتماعی» شد و به‌عنوان برگزیده ملی مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم تندیس و لوح تقدیر برگزیده ملی جشنواره به پاس کسب 5 رتبه برتر به محبوبه فکوری، مدیر روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقدیم شد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این جشنواره از سال ۱۳۸۲ تاکنون به طور مستمر برای ارزیابی فعالیت‌های حرفه‌ای روابط عمومی‌های کشور برگزار می‌شود و روابط‌عمومی سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها با ارائه آثار در زمینه‌های گوناگون فعالیت‌های خود به بخش رقابتی جشنواره، در معرض داوری هیأت داوران قرار می‌گیرند.

گفتنی است هفدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابط‌عمومی‌‌های کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

محبوبه فکوری
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...