اعطای 11 نشان برتر به روابط عمومی بانک ملی
اعطای 11 نشان برتر به روابط عمومی بانک ملی؛ روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به كسب عنوان برتر و ديپلم افتخار بهعنوان بالاترين رتبه جشنواره شد.
به گزارش صنعتصنف، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی» با هدف تبیین و بررسی جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی 18 آبان 1401 بههمت انجمن متخصصان روابطعمومی و با حضور دستاندرکاران و اساتید ارتباطات و روابطعمومی در سالن همایشهای بینالمللی شهدای محیطزیست برگزار شد.
در این جشنواره که شرکتها و موسسات مختلفی از شهرها و استانهای مختلف کشور شرکت داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد در رشتههای کاریکاتور و کارتون (رتبه اول)، صفحهآرایی (رتبه اول)، کتاب (رتبه اول)، مالتی مدیا و چندرسانهای (رتبه اول)، اپلیکیشن (رتبه اول)، وبسایت (رتبه اول)، ادبیات و داستانسرایی(رتبه اول)، نحوه ارایه آثار (رتبه اول)، رسانههای اجتماعی (رتبه دوم)، مصاحبه (رتبه سوم) و اینفوگرافیک (رتبه سوم) را کسب کند.
این آثار برابر مقررات هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال 1400 تاکنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند. بر این اساس فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی بانک ملی ایران در حوزه نشر چاپی و الکترونیک در سال 1400 و 1401 مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفتند.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران هفدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستانسرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابطعمومیهای کشور در بخشهای دولتی و خصوصی برگزار شد.
ثبت دیدگاه