اعطای جایزه ملی خلاقیت به روابط عمومی کارآفرین
اعطای جایزه ملی خلاقیت به روابط عمومی کارآفرین؛ روابط عمومی بانک کارآفرین در هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور در هفت بخش از این جشنواره صاحب رتبه برتر شد.
به گزارش صنعتصنف، روابط عمومی بانک کارآفرین در این جشنواره در سطح ملی و در بخش انتشارات اصلی (چاپی) در دو بخش ویژهنامه و صفحهآرایی نشریه داخلی بانک «پیام کارآفرین» رتبه اول، خبر، رتبه دوم مصاحبه و مقاله رتبه سوم را کسب کرد. همچنین وبسایت بانک کارآفرین در بخش رسانههای دیجیتالی موفق به کسب رتبه سوم شد و جایزه ملی خلاقیت نیز به روابط عمومی بانک کارآفرین اعطاء شد.
این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای سراسر کشور در مرکز همایشهای سازمان محیطزیست برگزار شد و از روابط عمومیهای برتر کشور تجلیل به عمل آمد.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور روابط عمومیهای سراسر کشور و ازجمله وزارتخانهها، بانکها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در یازده بخش شامل رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، ادبیات (مستندسازی، داستانسرایی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، برنامه انتشاراتی (کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژهنامه)، هنرهای تجسمی، بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، مولتیمدیا، شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
براساس این گزارش ازجمله اهداف این جشنواره، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومیها و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات است.
در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بیش از دو هزار اثر ارسالی به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
ثبت دیدگاه