آغاز دور جدید فعالیت مرکز تجاری ایران در چین

آغاز دور جدید فعالیت مرکز تجاری ایران در چین

آغاز دور جدید فعالیت مرکز تجاری ایران در چین؛ مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در چین به مرکزیت شهر شانگهای با ریاست حسین قاهری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ، مرکز تجاری جمهوی اسلامی ایران در چین با بهره‌گیری از هسته اولیه خود یعنی گروه توسعه همکاری‌های ایران و چین در دهه 80 تاسیس و درراستای اهداف تجاری سازمان توسعه تجارت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای مبادلات و مراسلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، شناخته شد.

این مرکز با چشم‌انداز قرارداد ۲۵ ساله بین دو کشور ایران و چین، در نظر دارد به‌عنوان یک پل ارتباطی امین در توسعه اقتصادی، فرهنگی و علمی دو کشور ایفای نقش کند.

بنابر اعلام پرشین خودرو، گروه توسعه همکاری‌های ایران و چین در نظر دارد به‌منظور پیشبرد اهداف مشترک دو ملت، در زمینه‌های یاد شده با بهره‌گیری از بهترین متخصصان باتجربه، مسیری امن را فراهم آورد.

رئیس مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در چین در این‌باره اظهار داشت: این مرکز به‌منظور تسهیل روابط تجاری ایران و چین در حوزه‌های خدمات عمومی، حقوقی، تجاری، آموزشی و سرمایه‌گذاری و برگزاری فروم‌های تجاری در چهار نقطه کشور چین آغاز به کار کرده است.

حسین قاهری خاطرنشان کرد که مرکز تجاری ایران در چین با بهره‌گیری از مجوز سازمان توسعه تجارت، آمادگی ارائه مشاوره و خدمات در زمینه‌های مختلف حقوقی، مالی و تجاری برای بنگاه‌های اقتصادی داخلی را دارد.

گفتنی است علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در چین می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://www.tpcic.ir مراجعه کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...