تدوین فصلی بودجه شرکت‌های تابعه بانک ملی

تدوین فصلی بودجه شرکت‌های تابعه بانک ملی

تدوین فصلی بودجه شرکت‌های تابعه بانک ملی؛ عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملی ایران ارزیابی شد.

به گزارش ، محمدرضا فرزین در این نشست با اشاره به نقص بودجه‌های شش‌ماهه در انعکاس عملکرد شرکت‌های تابعه بانک ملی ایران، گفت: بودجه‌های شرکت‌ها باید به صورت فصلی تدوین شوند تا در همان فصل نیز مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: شرکت‌های تابعه باید در زنجیره ارزش بانک ملی ایران قرار بگیرند و بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آنها تکمیل‌کننده این زنجیره باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: براساس زنجیره ارزش در برنامه‌ریزی‌ها می‌توان سنجید که این شرکت‌ها باید به کدام جهت حرکت کنند.

فرزین با اشاره به ضرورت خروج از بنگاهداری، گفت: استراتژی بانک ملی ایران این است که هیچ شرکتی را نگه نمی‌دارد و شرکت‌هایی حفظ می‌شوند که نقش وظیفه‌محوری داشته باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی، در این نشست عباس شفیعی، رئیس هیات مدیره ناصر شاهباز، عضو هیات مدیره علیرضا ماهیار، عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات علیرضا صادقی، معاون بانکداری جامع محمد شیریجیان، عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول امیرمسعود رزازان، معاون مالی و یکتا اشرفی، رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها حضور داشتند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...