عرضه دستاوردهای مالی همراه اول در تراکنش

عرضه دستاوردهای مالی همراه اول در تراکنش

عرضه دستاوردهای مالی همراه اول در تراکنش؛ هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با مشارکت و حمایت همراه اول کسب‌وکار و با محوریت اقتصاد دیجیتالی – کسب‌وکار دانش‌بنیان در حال برگزاری است.

به گزارش ، بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران که در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برپاست به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.

در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی، «کیف پول فراگیر همراه اول» و «اوانو» که در آینده‌ای نزدیک خدمات مالی‌اش را بر بستر بلاکچین عرضه خواهد کرد در برابر جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌های مالی که تشکیل‌دهنده اضلاع و ابعاد این اکوسیستم هستند، ارائه می‌شود.

اپلیکیشن اوانو با محوریت ارائه خدمات پرداخت‌های خرد و بیرون شبکه پرداخت توسط شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند توسعه و تجاری‌سازی شده است.

این اپ با درک نیازهای جامعه به خدمات مالی بانکی در تلاش بوده با ایجاد نقاط تمایز و ارائه سطح خدمت عالی رضایت حداکثری کاربران خود را جلب کند؛ بر این اساس روزبه‌روز همکاری خود با بانک‌های فعال در کشور را توسعه داده و هم اکنون بخش قابل توجهی از بانک‌های کشور با این اپلیکیشن همکاری می‌کنند.

خدمات مالی و بانکی اوانو در حوزه‌های متعددی ازجمله «روش‌های پرداخت متنوع»، «خرید اعتباری»، «اتصال به حساب بانکی»، «کارت به کارت»، «دریافت موجودی» و «پرداخت انواع قبض» تعریف شده و علاوه بر توسعه روزانه این خدمات، چشم انداز اوانو، تبدیل شدن به نخستین یونیکورن ایرانی در حوزه فینتک است.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ضمن اینکه همراه اول کسب‌وکار فرصت تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان را غنیمت شمرده و علاوه‌بر برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات «اپراتور خدمات بانکی» روز سه‌شنبه 27 دی و «معرفی راهکارهای جامع سازمانی» روز چهارشنبه 28 دی در ساعت 9:40، اقدام به طراحی نشست و میزگرد «مکانیزم های اعتباردهی در BNPL برای روز سوم (28 دی) این رویداد کرده که مصطفی درجزی، مدیرعامل و امین هاشمی، معاون محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند همراه اول از ساعت 11:30 تا 13 در کنار دیگر اعضاء در آن حضور خواهند داشت.

گفتنی است در نمایشگاه تراکنش ایران که نمایشگاهی تخصصی در حوزه‌های مالی B2B و B2G است، کارگروه‌های دوازده‌گانه تحول دیجیتال در صنایع مالی، آینده صنعت پرداخت، تلکوبانک‌ها و فین‌تک‌ها، تأمین مالی زنجیره تأمین، بیمه‌گری دیجیتال و تلکو بیمه‌ها، نئوبانک‌ها و خدمات اعتباری، بلاکچین و رمزارزها، آینده کسب و کارهای اینترنتی در ایران، پیام‌رسان‌ها و چالش‌های کسب‌وکاری، متاورس و شهر هوشمند، امنیت سایبری و روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه فعال هستند.

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران از 26 دی 1401 و به مدت سه روز با محوریت اقتصاد دیجیتالی – کسب‌وکار دانش‌بنیان در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برپاست.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...