انتخاب ایران‌زمین برای تولیدکننده داخلی

انتخاب ایران‌زمین برای تولیدکننده داخلی

انتخاب ایران‌زمین برای تولیدکننده داخلی؛ راهبرد بانک ایران‌زمین، ایجاد انگیزه در تولیدکننده داخلی است و در این مسیر به ارائه طرح‌های تسهیلاتی آسان و انگیزه‌بخش ازجمله طرح انتخاب اقدام کرده است.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین در سرمقاله شماره 54 نشریه «ارتباط ایران‌زمین» درباره راهبرد این بانک در برابر تولیدکنندگان نوشته است که در ادامه می‌خوانید.

نگاه کلی به شرایط اقتصادی کشور نشان می‌دهد، فروش نفت به دوران اوج قبل از تحریم رسیده و درآمدهای دولت از مالیات نیز، در سقف پیش‌بینی شده حاصل شده است. این یعنی نگرانی‌هایی که در حوزه مسائل اقتصادی در ذهن برخی از تولیدکنندگان داخلی به وجود آمده است، محلی از اعراب ندارد و دلیل بالا رفتن ناگهانی قیمت سکه و ارز هم باید در جای دیگری جستجو شود؛ با این همه، دغدغه‌های قدیمی و قابل تأمل تولیدکنندگان داخلی ازجمله مدیریت صحیح و هوشمندانه، رفع کاغذبازی‌های معمول اداری و گرفتن تسهیلات ارزان‌قیمت در کمترین زمان ممکن و همراه با شرایط آسان و... همچنان به قوت خود باقی است.

بانک ایران زمین به تولیدکننده داخلی حق می‌دهد؛ دغدغه و موانع بی‌مورد و غیرلازم، چرخ اقتصاد کشور را به مرور زمان فرسوده و ناکارآمد می‌کند درحالیکه باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، یکی از راه‌های برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی پیش‌رو، حمایت بی‌چون و چرای دولت و شبکه بانکی کشور از تولیدکننده داخلی است.

رونق بازار، فعال شدن هرچه بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی هرچه بیشتر کشور، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان و صنعتگران در ارائه کالا و خدمات بهتر، همه به حمایت‌های مستمر دولت و عملگرایی بانک‌ها در این حوزه بستگی دارد.

راهبرد بانک ایران زمین در این مسیر، ایجاد انگیزه در تولیدکننده داخلی است؛ نگاهی اجمالی به کارنامه قابل دفاع این نهاد مالی در زمینه حمایت از تولید داخلی و ارائه طرح‌های تسهیلاتی آسان و انگیزه‌بخش به مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر طرح انتخاب، این مهم را به‌درستی به اثبات می‌رساند.

باید آینده‌نگر بود و عمق دید داشت. انتخاب‌های اشتباه، سختگیری‌های بیش از اندازه، رفتارهای هیجانی و به دور از شأن مشتری هوشمند امروز، نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه رابطه راهبردی بانک با مشتری را نیز به خطر می‌اندازد. نکته ظریف در این مسیر، قدرت رسانه‌ها، اصحاب قلم و تحلیلگران منصف و خوشنام اقتصادی است. این مثلث طلایی می‌تواند در معرفی بانک‌های خدمتگزار و حامی تولید داخلی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با معرفی ظرفیت‌های تولید، نقش‌آفرین باشد و از آن‌سو، کاغذبازی‌های اداری و فرسایشی را به محک نقد و بازبینی بگذارد.

بانک ایران زمین به‌منظور افزایش امینت و حفظ حریم خصوصی و نیز تقویت زیرساخت‌های فنی و سیستمی جهت تبادل اطلاعات، ضمن راه‌اندازی بخش درخواست صدور دسته‌چک جهت صحت اعتبارسنجی و صلاحیت مشتری در سامانه داخلی بانک، صدور دسته‌چک نیز به‌زودی شخصی‌سازی می‌شود.

اطمینان داشته باشید بانک ایران زمین لحظه‌ای در رسیدن به اهداف ترسیمی و جلب رضایت حداکثری شما تعلل نخواهد کرد. اما پیمودن راه دشوار است؛ تحریم‌های بانکی و محدودیت‌های ایجادشده در حوزه فناوری و شبکه‌های اجتماعی، در کندی ارائه خدمات شبکه بانکی به مشتری بی‌تأثیر نیست. اما این نهاد مالی به پشتوانه مشتریانی چون شما، با قدرت و انگیزه بیشتر به راه خود – که راه سربلندی ملت شریف ایران است – ادامه خواهد داد. 
 

1 دیدگاه

  • حبیب

    در صورت امکان خبر درباره ارز های دیجیتال بذارین خبرتون درباره ریال دیجیتال و دوج کوین و بیت کوین و ... خیلی مفید بود ولی دیگه خبری از این دسته نذاشتین خیلی خوب میشه اگه دوباره از این خبرها تو ساییتون بذارین با تشکر

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...