تولید ماهانه 63 هزار خودرو در آیکو

تولید ماهانه 63 هزار خودرو در آیکو

تولید ماهانه 63 هزار خودرو در آیکو؛ گروه صنعتی ایران خودر در بهمن‌ماه امسال بالغ‌بر ۶۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین تولید کرد.

به گزارش ، قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه عبور از شمارگان تولید ماهانه ۶۳ هزار دستگاه طی پنج سال اخیر بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: علاوه‌بر تولید ۶۳ هزار و ۳۳۴ دستگاه خودرو سواری و تجاری در بهمن‌ماه، در خرداد و آذرماه سال جاری نیز توانستیم رکورد عبور از تولید ۶۱ هزار دستگاه را ثبت کنیم.

کیانوش پورمجیب صرفه‌جویی حدود ۲۵ هزار میلیارد تومانی را آثار ریالی تولید عبور مستقیم و حذف خودروهای ناقص خواند و گفت: بهبود فرآیند در حوزه بازرگانی خرید، حذف خواب سرمایه ناشی از تولید خودروهای ناقص و جمع‌آوری خودروهای ناقص کف، صرفه‌جویی ناشی از اجرای پروژه عبور مستقیم و بهبود نسبت به تولیدات سال گذشته از محل تولید محصولات با ترکیب بهینه اقتصادی در محل این صرفه‌جویی قرار گرفته اند.

بنابر اعلام ایکوپرس، وی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از حامل‌های انرژی در زمستان امسال اضافه کرد: با اینکه شبکه تامین و مجموعه کارکنان برای تولید ماهانه ۷۰ هزار دستگاه خودرو در زمستان امسال آمادگی داشتند اما محدودیت‌های انرژی، کاهش تولید در برخی روزها را به دنبال داشت.

به‌گفته پورمجیب، با همت مجموعه کارکنان در زنجیره تامین و تولید، در پایان سال به هدف تعیین شده نزدیک خواهیم شد و برای سال آینده نیز آماده ثبت رکوردهای جدید هستیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...