والیبال چادرملو قدم به لیگ برتر گذاشت

والیبال چادرملو قدم به لیگ برتر گذاشت

والیبال چادرملو قدم به لیگ برتر گذاشت؛ اگر حمایت‌های‌ بی‌شائبه مردم و مسئولان خوب اردکان و استان یزد را همراه با خود نداشتیم، صعود تیم والیبال چادرملو به لیگ برتر به دست نمی‌آمد.

به گزارش ، به‌دنبال راهیابی تیم والیبال چادرملوی اردکان به لیگ برتر کشور، مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو در پیامی کسب این افتخار را که در سایه تلاش و همیّت کادر فنی و بازیکنان پرتلاش و غیرتمند به دست آمده است، برگ زرینی در صفحات پرافتخار چادرملوی اردکان عنوان کرد.

علی عطایی در این‌باره گفت: این مهم به دست نمی‌آمد مگر با حمایت‌های دلسوزانه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و اعضای هیات مدیره که همواره حامی ورزش شهرستان اردکان بوده و با رهنمودهای خود، کادر فنی و مدیران باشگاه را  هدایت و تشویق کرده‌اند.

عطایی در ادامه این افتخار را به مردم شریف و نجیب شهر تاریخی اردکان، نگین کویر ایران و مسولان شهرستان و استان یزد تبریک گفت و افزود:  اگر حمایت‌های‌ بی‌شائبه مردم و مسئولان خوب اردکان و استان را همراه با خود نداشتیم این موفقیت به دست نمی‌آمد.

وی تصریح کرد: بدون شک شهر خوشنام اردکان آنقدر پتانسیل دارد تا در دیگر رشته‌ها هم بزرگی کرده و افتخارآفرینی کند.

مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو خطاب به حامیان تیم‌های ورزشی چادرملو خاطرنشان کرد: پس همه با هم، یکدل و قدرتمند برای سربلندی شهر و ورزش اردکان در کنار هم رو به جلو می‌رویم تا بهترین‌ها نصیب بهترین‌ها شود.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...