تداوم رکوردشکنی‌های چادرملو در 1401

تداوم رکوردشکنی‌های چادرملو در 1401

تداوم رکوردشکنی‌های چادرملو در 1401؛ در سال 1401 توانستیم با موفقیت‌های اثر‌بخش ازجمله رکوردشکنی‌های متعدد در واحدهای تولیدی نسبت به سال 1400، سیر رو به رشد و پویای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را تداوم بخشیم.

به گزارش ، امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آستانه سال نو و فرارسیدن نوروز باستانی، پیامی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

«به نام یگانه هستی‌بخش

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
 یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامه دگرگون می‌کند و با طراوت و پرنشاط می‌گردد، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار‌ها بزدائیم و با ایمان و امیدی راسخ مهیای آغازی دوباره باشیم.

سال 1402 هجری خورشیدی را در حالی آغاز می‌کنیم که به همت همکاران صدیق و پرتلاش در تمامی واحدهای صنعتی، معدنی و ستادی، پیمانکاران متعهد و مشاوران و مجریان مجرب طرح‌ها و به‌ویژه حمایت‌های بی‌دریغ اعضای محترم هیات مدیره و سهامداران وفادار و همچنین مدیران و مسئولان خدوم استان یزد و شهرستان اردکان و باتوکل به ذات پاک احدیت توانستیم سال گذشته را که از سوی مقام معظم رهبری، سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) نامگذاری گردید با موفقیت‌های اثر‌بخش ازجمله رکورد شکنی‌های متعدد در واحدهای تولیدی نسبت به سال 1400 سپری کنیم و روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ معدنی و صنعتی کشور را همچنان تداوم بخشیم.

ما برآنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با‌تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و توان و تخصص همه همکاران تلاشگر، به گونه‌ای عمل نمائیم تا علاوه‌بر محقق ساختن اهداف عالیه شرکت در امر تولید و اتکاء به توان داخلی، به توسعه پایدار نیز نایل گردیم.

امید است در سالی که پیش‌رو داریم خانواده بزرگ چادرملو بتواند چون گذشته با سعی و تلاش بی‌وقفه در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گام‌های بلندی بردارد و تلاش‌ها درراستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت با افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان تداوم یابد.

بر خود وظیفه می‌دانم این عید باستانی و تقارن آن با بهار قرآن را به تمامی هموطنان، به ویژه جامعه بزرگ صنعت کشور و همکاران گرامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه خدواند سبحان برای همگان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.

لبتان پرخنده، قلبتان از مهر آکنده»

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...