موفقیت چادرملو نیازمند دعای خانواده‌های شهدا

موفقیت چادرملو نیازمند دعای خانواده‌های شهدا

موفقیت چادرملو نیازمند دعای خانواده‌های شهدا؛ مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت در نخستین ساعات سال 1402 با نیروهای شاغل در مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو دیدار کرد.

به گزارش ، امیرعلی طاهرزاده پس از دیدار نوروزی خود با پرسنل در حال کار در مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو و تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای کسب رکوردهای جدید و تداوم موفقیت‌ها در سال جدید، به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در شهرستانهای بهاباد و اردکان رفتند.

طاهرزاده در این دیدارها که امام جمعه و نماینده  شهرستان اردکان و امام جمعه و فرماندار بهاباد ایشان را همراهی می‌کردند ضمن ابلاغ پیام تبریک اعضای هیات مدیره چادرملو به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنيت كشور عزيزمان ايران مرهون ايثار شهداء، جانبازان و ايثارگران است كه آرامش لازم را براى كشور تامين کرده‌اند.

وی افزود: خانواده شهداء به واسطه تقديم عزيزان خود در راه جهاد الهی، طلايه‌داران عزت و اقتدار كشور هستند و امروز مجموعه شركت چادرملو نیازمند دعاى خير اين خانواده‌هاى عزيز درجهت كسب موفقيت‌های روزافزون است.

طاهرزاده با تاکید بر اینکه همه ما وظيفه داريم دنباله‌رو و پيرو مسير اين شهيدان عزيز باشيم، برای همه خانواده‌های معزز شهدا آرزوی سلامتی و شادکامی و برای شهدای والامقام، محشور شدن با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) را مسألت کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...