شاخص کل دو میلیون واحدی شد

شاخص کل دو میلیون واحدی شد

شاخص کل دو میلیون واحدی شد؛ شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد بیش از ۴ هزار واحدی، ارتفاع ۲میلیون واحد را پس گرفت.

به گزارش ، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با ثبت رشد بیش از 4188 واحدی بار دیگر از ارتفاع 2 میلیون واحد گذر کرد.

این در حالی است که تا این لحظه بیش از 560 میلیون سهم و حق‌تقدم نیز به‌ارزشی بالغ‌بر 382 میلیارد تومان در 47 هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بنابر آخرین اعلام شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحد افزایش پس از 32 ماه تا رقم دو میلیون و ۱۸ هزار واحد صعود کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهشی ۴۷ واحدی در رقم ۵۹۲ هزار و ۵۰۶ واحد ایستاد.

در این بازار ۸۹۸ هزار معامله به ارزش ۹۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز ۱۱۰ نماد بورسی مثبت بودند که از میان آنها صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به دیگر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های نفتی و خودرویی بود درحالی که بیشترین خروج پول این گروه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گروه بانکی صورت گرفت.

از سوی دیگر در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد 187 میلیون ورقه به‌ارزش بیش از 686 میلیارد تومان در 5 هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد 78 واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع 24 هزار و 797 واحد قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...