کمک‌هزینه مسکن کارگران تصویب شد

کمک‌هزینه مسکن کارگران تصویب شد

کمک‌هزینه مسکن کارگران تصویب شد؛ کمک هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت دولت بررسی و همان مبلغ ۹۰۰ هزار تومانی پیشنهادی شورای عالی کار تصویب شد.

به گزارش ، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش اعظم جلسه امروز هیأت دولت، باتوجه به اینکه پس از دیدار روز گذشته کارگزاران جمهوری اسلامی در دیدار با رهبر انقلاب صورت گرفت، به بررسی و پیگیری صحبت‌های مقام معظم رهبری اختصاص یافت.
 
سخنگوی دولت افزود: روز گذشته لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجموعه دولت نهایی و به مجلس ارسال شد.

بهادری جهرمی گفت: نرخ تضمینی خرید گندم نیز در جلسه امروز مطرح شد؛ پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی بررسی و باتوجه به اهمیت این مسأله، به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع شد تا جلسه بعد به جمع‌بندی نهایی برسیم.

خرید ارز ملاک حذف یارانه است

وی درباره برداشت نادرست از پاسخ خود به پرسشی در نشست خبری روز گذشته درباره اینکه آیا یارانه کسانی که ارز دولتی دریافت می‌کنند قطع می‌شود یا نه؟، توضیح داد: مبنای برخورداری یا عدم برخورداری از یارانه این است که دارایی و درآمد فرد باتوجه به خانواده‌ وی مشخص می‌شود که در چه دهکی است و وقتی در دهک پایین باشد، فرد یارانه دریافت می‌کند. ازجمله منابع اطلاعاتی همین دریافت ارزهای 2000 و یا همان 5000 یورویی است که وزارت تعاون می‌تواند از آن برای تعیین دهک خانوارها استفاده کند؛ زیرا کسانی که ارز می‌گیرند، جزو افرادی هستند که در دهک بالا قرار دارند.

بهادری ‌جهرمی اضافه کرد: مردم دقت کنند کسی از کارت ملی‌شان چه برای تراکنش بانکی و چه برای دریافت ارز سوءاستفاده نکند؛ این جزو مواردی هستند که برای دهک‌بندی افراد و خانوارها ملاک قرار می‌گیرند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...