معرفی پویش ایران جوان به نمازگزاران عید فطر

معرفی پویش ایران جوان به نمازگزاران عید فطر

معرفی پویش ایران جوان به نمازگزاران عید فطر؛ اهداف و جزییات پویش ملی «ایران جوان» همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر به نمازگزاران معرفی شد.

به گزارش ، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد با بیان این مطلب اظهار داشت: پویش ملی «ایران جوان» از اردیبهشت سال 1401 به همت بنیاد ۱۵ خرداد آغاز شده و در قالب رویدادهای مختلف ملی و استانی توسط این بنیاد پیگیری می‌شود.

یاسر اشراقی افزود: پویش ملی «ایران جوان» این‌بار و همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر معرفی و اطلاع‌رسانی شد.

اشراقی خاطرنشان کرد: این پویش درراستای ماموریت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در موضوع جوانی جمعیت طراحی شده است و در قالب اهدای بسته‌های لبخند مادری به خانواده‌های نیازمند دارای فرزند سوم و بیشتر، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بالاتر، اعطای وام قرض‌الحسنه خرید کالا، کارت هدیه به همراه افتتاح حساب سپرده بلندمدت برای فرزندان زوج‌های دانشگاهی و... پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: همزمان با اطلاع‌رسانی پویش «ایران جوان» بسته‌های پذیرایی بنیاد ۱۵ خرداد بین نمازگزاران عید سعید فطر در مصلای تهران توزیع شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد یادآور شد: این اقلام در آخرین روز از ماه مبارک رمضان به همت کارکنان بنیاد ۱۵ خرداد بسته‌بندی و در مراسم عید سعید فطر با همکاری ستاد مرکزی برگزاری نماز عید میان نمازگزاران توزیع شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...