قطعی 8 ساعته آب مشترکان بدمصرف تهرانی

قطعی 8 ساعته آب مشترکان بدمصرف تهرانی

قطعی 8 ساعته آب مشترکان بدمصرف تهرانی؛ مشترکان بدمصرف تهرانی در نوبت اول از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این مطلب از شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز خبر داد و گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت ۹صبح تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبه‌رو خواهند شد.

محسن اردکانی با اشاره به تداوم طرح برخورد با مشترکان بدمصرف در سال 1402، اظهار کرد: هر میزان آب در استان تهران برای شرب تولید شود، کمبود انباشته آب استان جز با مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی شده و اخطارها و هشدارهای لازم برای آنان ارسال شده است، اضافه کرد: در صورت بی‌توجهی به هشدارها و تغییر نیافتن رفتار میزان مصرف این عده از مشترکان، با محدودیت قطع آب روبه‌رو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مجموع اقدامات آموزشی، فرهنگی و بازدارنده‌ای که سال گذشته اجرا شد موجب شد تا میزان مشترکان بدمصرف تهرانی از ۹ درصد به پنج درصد کاهش یابد، گفت: سالانه یک میلیارد و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب شرب در استان تهران مصرف می‌شود که سهم پایتخت از این میزان، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون مترمکعب است.

اردکانی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره ضرورت مدیریت مصرف آب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران، توضیح داد: طبق مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری تهران همه دستگاه‌های اداری و اجرایی ملزم شده‌اند ۲۵ درصد از مصرف آب شرب خود را نسبت به گذشته کاهش دهند و آبفای استان تهران نیز در این زمینه ملزم شده است دستگاه‌های اجرایی را رصد کند.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف آب برای هر خانوار تهرانی در ماه ۱۴ مترمکعب است، گفت: گروه مشترکان پرمصرف تهرانی بین ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند که با اندکی دقت و مدیریت مصرف آب در زمره خوش مصرف‌ها قرار خواهند گرفت.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...