نرخ پروازهای داخلی 50 درصد ارزان شد

نرخ پروازهای داخلی 50 درصد ارزان شد

نرخ پروازهای داخلی 50 درصد ارزان شد؛ با گذشت 24 ساعت پس از اعلام تغییرات قیمتی بلیت‌ پروازهای داخلی از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی، این نرخ‌ها با مداخله سازمان هواپیمایی کشوری کاهش پیدا کرد. 

به گزارش ، هفته گذشته و پس از ماه‌ها گمانه‌زنی،‌ ستاد تنظیم بازار با افزایش 29 درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی موافقت کرد.

هم زمان با اعلام ستاد تنظیم بازار، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ جدید پروازهای داخلی را با افزایش 33 تا 80 درصدی و حتی بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده و همچنین عوارض متعلقه منتشر کرد.

اما نرخ‌های اعلامی انجمن بیش از 24 ساعت دوام نیاورد و با ورود سازمان هواپیمایی کشوری و برگزاری جلسه‌ای میان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، جدول جدید و اصلاح شده نرخ پروازهای داخلی از سوی انجمن منتشر شد.

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به بررسی افزایش قیمت بلیت هواپیما براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار،‌ اظهار داشت: به‌دنبال بررسی صورت گرفته، جدول قیمت جدید بلیت که از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده قابل استناد نبوده و مطابق با افزایش 29 درصدی نرخ نیست.

وی افزود: قیمت جدید بلیت هواپیما براساس مجوز 29 درصدی است و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت آن هستند.

فهرست جدید قیمت‌ بلیت هواپیما با افزایش 29 درصدی

در این‌باره بیشتر بخوانید:

پروازها تا 80 درصد گران شد


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...