صیانت حراست از رشد و توسعه همراه با دوراندیشی

صیانت حراست از رشد و توسعه همراه با دوراندیشی

صیانت حراست از رشد و توسعه همراه با دوراندیشی؛ سرپرست جدید واحد حراست شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسمی با حضور مدیران این شرکت معرفی شد.

به گزارش ، در مراسمی با حضور مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن قدردانی از خدمات حسین‌پور در طول تصدی مدیریت حراست چادرملو، ناصر نوری‌صفا به‌عنوان سرپرست جدید واحد حراست شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شد.

مدیرعامل چادرملو در مراسم تودیع و معارفه سرپرست واحد حراست با اشاره به نقش و اهمیت حراست در تامین امنیت شغلی و آرامش‌بخشی به مجموعه برای تداوم فعالیت‌های تولیدی گفت: انتظار می‌رود مدیریت حراست، فضای حاکم بر این مجموعه مهم معدنی و صنعتی را به گونه‌ای صیانت کند که همواره علاوه‌بر تعمیم سلامت محیط کار و کمک به روند رو به رشد و توسعه شرکت با درایت و دوراندیشی، فضای کار را از آسیب‌ها، تهدیدها و بحران‌های احتمالی مصون نگه دارد.

امیرعلی طاهرزاده ضمن تقدیر از حسین‌پور در مدت تصدی این مسئولیت و آرزوی توفیق و تداوم خدمتگزاری در دیگر مسئولیت‌های خطیر این شرکت، برای نوری‌صفا به‌عنوان سرپرست جدید واحد حراست چادرملو آرزوی موفقیت در امور محوله کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در ادامه این مراسم حسین‌پور با تشکر از حسن ظن و اعتماد مدیرعامل شرکت به وی و همراهی تمامی مدیران و پرسنل مجموعه با واحد حراست درجهت اهداف تعریف شده، ابراز امیدواری کرد که این روند با سرپرست جدید حراست نیز تداوم خواهد داشت.

سرپرست جدید حراست چادرملو نیز مهمترین اهداف خود در این شرکت را کمک به رشد و بالندگی مجموعه، منطبق با استراتژی و طرح‌های کلان توسعه آن دانست و گفت: از آنجا که چادرملو یکی از سرمایه‌های مهم نظام اقتصادی کشور است بر خود وظیفه می‌دانیم در حد توان  درجهت اعتلای این شرکت چه در عرصه تولید و چه نیروی انسانی همت گماریم.

 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...