مرغ کیلویی چند تومان است؟

مرغ کیلویی چند تومان است؟

مرغ کیلویی چند تومان است؟؛ مرغ در تهران و دیگر شهرستان‌ها توزیع شده و با قیمت ۷۳ هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش ، مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در این‌باره گفت: در حال حاضر به اندازه نیاز بازار، مرغ در تهران و دیگر شهرستان‌ها توزیع شده است و این محصول با قیمت ۷۳ هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مسعود امراللهی در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز عرضه مرغ در تهران اظهار داشت: مرغ به اندازه کافی در تهران وجود دارد و دغدغه اکنون ما آن است که این محصول با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی افزود: براساس مشاهدات میدانی، واحدهای زیادی در تهران وجود دارند که مرغ را با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند اما برخی از واحدها با وجود آنکه تابلوی 73 هزار تومان برای هر کیلوگرم مرغ را نصب کرده‌اند آن را با قیمت‌های دیگری به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با بازرسی‌های انجام شده با واحدهایی که مرغ را بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسانند برخورد شده که این اتفاق در واحدهای خرده‌فروشی و عمده‌فروشی بوده است.

امراللهی تصریح کرد: ‌فروشندگان مرغ در سطح خرده و عمده موظف به ارائه فاکتور به خریداران هستند و در صورتی‌که افراد از ارائه فاکتور خودداری کنند مردم می‌توانند این تخلف را به سامانه 124 یا شماره پیامک 30008136 اطلاع دهند.

وی یادآور شد که در حال حاضر قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران 71 هزار تومان و دو هزار تومان زیر قیمت مصوب است و این محصول در خرده‌فروشی‌های سطح تهران با قیمت 73 هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره گلایه برخی از فروشندگان مرغ در ارتباط با عدم تامین کافی یا به موقع مرغ در میدان بهمن گفت: افرادی که از ساعت 7 صبح در میدان بهمن حضور داشته باشند می‌توانند برای واحدهای صنفی خود مرغ تهیه کنند و در صورتیکه با گرانفروشی این محصول روبه‌رو شوند آن را باید به شماره 124 یا شماره پیامک 30008136 اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: روزانه 1200 تن مرغ در استان تهران توزیع می‌شود که مصرف روزانه تهران 1100 تا 1200 تن است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...