رشد 388 درصدی تراکنشهای دیجیتال ایران زمین
رشد 388 درصدی تراکنشهای دیجیتال ایران زمین؛ گزارش آماری عملکرد کانالهای بانکداری مدرن بانک ایران زمین نشان میدهد که در شش ماهه نخست سال 1404، شاخصهای کلیدی این حوزه با رشد قابل توجهی همراه بوده است.
به گزارش صنعتصنف، تعداد مشتریان اینترنت بانک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۰ درصد افزایش یافته و تعداد تراکنشها نیز از این مسیر ۱۲ درصد رشد داشته است. همچنین مبلغ تراکنشهای انجام شده از طریق اینترنت بانک رشدی ۳۸۸ درصدی را تجربه کرده است.
در حوزه همراه بانک نیز روندی مشابه مشاهده میشود، به گونهای که تعداد مشتریان با ۱۸۲ درصد رشد، تعداد تراکنشها با ۳۰ درصد افزایش و مبلغ تراکنشها با ۱۰۸ درصد رشد نسبت به نیمه نخست سال ۱۴۰۳ همراه بوده است.
این رشد چشمگیر بیانگر استقبال بیسابقه مشتریان بانکی از خدمات بانکداری دیجیتال و توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات در بانک ایران زمین بوده است که با هدف تسهیل دسترسی کاربران و ارتقای کیفیت سرویسدهی بانکی صورت گرفته است.
بنابر اعلام روابط عمومی، در اپلیکیشن فراز بانک به عنوان یکی از جدیدترین سرویسهای دیجیتال بانک ایران زمین نیز رشد قابل توجهی دیده شده است. تعداد مشتریان این کانال ۸۹۰ درصد، تعداد تراکنشها ۴۰ درصد و مبلغ تراکنشها ۱۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
بانک ایران زمین در مسیر تحقق اهداف تحول دیجیتال و توسعه کانالهای مدرن، با تمرکز بر افزایش کیفیت تجربه مشتری و ارائه خدمات مبتنی بر فناوریهای نوین، گامهای مؤثری برداشته است.
این آمارها بیانگر تداوم مسیر تحول دیجیتال در بانک ایران زمین است. مسیری که با برنامه ریزی هدفمند، تلاش شبانهروزی همکاران متخصص در حوزههای فناوری اطلاعات، توسعه محصول و عملیات بانکی و همچنین سرمایهگذاری در زیرساختهای نوین ارتباطی و امنیتی دنبال میشود.
بانک ایران زمین در چارچوب راهبرد «بانکداری هوشمند و چابک»، با تمرکز بر نیازهای متنوع مشتریان و به کارگیری فناوریهای روز، توانسته است سهم خود را در زیستبوم بانکداری مدرن کشور به طور مستمر افزایش دهد و جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات دیجیتال در نظام بانکی تثبیت کند.
ثبت دیدگاه