سامانه متمرکز بانک کارآفرین تغییر می‌کند

سامانه متمرکز بانک کارآفرین تغییر می‌کند

سامانه متمرکز بانک کارآفرین تغییر می‌کند؛ در مسیر اجرای پروژه مهم، بزرگ و سرنوشت‌ساز تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین هستیم که در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ، عضو هیات مدیره بانک کارآفرین با بیان این مطلب از تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی سیف‌علیشاهی که در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین سخن می‌گفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین (Core banking) تصریح کرد: از ده سال گذشته تاکنون بحث‌هایی درباره اصلاح یا تغییر core مطرح بوده و حتی نظرخواهی از برخی شرکت‌های مطرح بین‌المللی انجام شد ولی هرگز منجر به تصمیم قطعی نشد.

سیف‌علیشاهی اضافه کرد: با عنایت به محرز شدن ضرورت در تغییر core، اقدامات لازم جهت تشکیل یک تیم اجرایی حرفه‌ای و تخصصی انجام و این مهم با دقت تمام و طبق برنامه زمانبندی شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر در مسیر اجرای این پروژه بسیار مهم، بزرگ و سرنوشت‌ساز برای بانک کارآفرین هستیم که با یاری خداوند و به پشتوانه تلاش و همت همه همکاران در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو هیات مدیره بانک با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده در همایش سراسری شعب کشور تصریح کرد: شواهد حاکی از این است که هر بار که همایش‌ سراسری مدیران ارشد در بانک کارافرین برگزار می‌شود، در مقایسه با دوره‌های پیشین، شاهد ارتقای کمی و کیفی محتوی مطالب هستیم و نتایج مباحث در هر دوره منطقی‌ و اثربخش‌تر از دوره‌های گذشته است.

وی افزود: سطح مشارکت همکاران در کارگروه‌ها موثرتر از گذشته و حاوی این پیام است که همکاران در سطوح و لایه‌های مختلف بانک، خود را در ساختن سرنوشت و سیر رو به رشد بانک سهیم می‌دانند که جای تقدیر دارد.

عضو هیات مدیره در ادامه با تشکر از مدیرعامل درباره تکمیل هیات عامل بانک کارآفرین، خاطرنشان کرد: حضور افشین خانی به‌عنوان سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل و خسروانی به‌عنوان معاون اعتباری مدیرعامل، باتوجه به تخصص و دانش حرفه‌ای‌ ایشان، حتما برای بانک منشاء خیر خواهد بود.

سیف‌علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت مدیران نسبت به افراد تحت نظارت ایشان اشاره کرد و توجه مدیران به دغدغه‌ها و مشکلات همکاران را یک تکلیف خواند و گفت: مدیران در همه رده‌های صف و ستاد علاوه‌بر توجه و نظارت به کار حرفه‌ای همکاران، باید درباره دغدغه‌ها و مسائل شخصی همکاران نیز مراقبت کنند و حتی المقدور در حد توان خود مسائل و مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کنند.

وی همچنین بر ضرورت مشتری‌مداری به ویژه در شعب گفت: منشاء انتخاب یک بانک توسط مردم، براساس نوع و کیفیت ارایه خدمت در شعب بانک است و عموم مردم با شعب سروکار دارند، بنابراین اگر مردم و مشتریان، بانک کارآفرین را بانکی به مفهوم واقعی خصوصی، مشتری‌مدار، دقیق، قانون‌مدار و مودب می‌دانند، به دلیل نحوه برخورد همکاران شعب است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، این عضو هیات مدیره تاکید کرد: بدترین ضعف این است که وقتی فردی در سمت و جایگاهی قرار می‌گیرد درصدد افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی، حرفه‌ای و تیمی خود برنیاید و به اندازه آن جایگاه تیم خود را رشد ندهد.

وی به فعالان بانکی شعب در بانک  کارآفرین توصیه کرد: هر یک از همکاران در تمامی سطوح صف و ستاد، همواره این پرسش را از خود داشته باشیم که چه سهمی در موفقیت بانک کارآفرین داشته‌ایم؟ اگر سهم و نقش موثری داشتیم، درصدد تقویت آن برآییم و اگر این نقش کمرنگ بوده، تلاش کنیم نقش و سهم خود را در کسب موفقیت‌های بانک پررنگ‌ و موثر تر از گذشته کنیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...