عرضه تخم‌مرغ با قیمت جدید از اول تیرماه

عرضه تخم‌مرغ با قیمت جدید از اول تیرماه

عرضه تخم‌مرغ با قیمت جدید از اول تیرماه؛ اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار میهن در نامه‌ای، قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی تولید داخل را در صورت عدم تغییر نرخ مصوب تخم‌مرغ تا پایان سال برای مصرف عموم اعلام کرد. 

به گزارش ، در بخشی از این نامه اعلام شده است که «قیمت تخم‌مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با در به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف‌کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم‌مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون در به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف‌کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است».

متن نامه اتحادیه مرکزی مرغداران میهن خطاب به اتحادیه‌های مربوطه به شرح زیر است:

وفق تصویب‌نامه شورای قیمتگذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و تفاهم‌نامه درباره واگذاری امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی به اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار میهن و باتوجه به مسئولیت واگذار شده به اتحادیه توسط وزارت جهاد کشاورزی جهت اعلام قیمت مصوب تخم‌مرغ غیربسته‌بندی (کیلویی۵۶ هزار تومان برای مصرف‌کننده) و به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده گرانفروشی و هرگونه انحراف در قیمت‌های عرضه تخم‌مرغ خوراکی، بدین وسیله قیمت‌های تخم‌مرغ ۳۰ عددی بسته‌بندی شده و دیگر شرایط عرضه تا پایان سال 1402 (در صورت عدم تغییر نرخ مصوب تخم‌مرغ) جهت بهره‌برداری و ابلاغ به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های مربوطه حضورتان اعلام می‌شود.

بدیهی است نرخ‌های مشروحه زیر حداکثر قیمت برای مصرف‌کنندگان بوده و عرضه این محصول بالاتر از نرخ اعلامی تخلف بوده و مشمول جریمه‌های تعزیری است.

بر این اساس قیمت تخم‌مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با در به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف‌کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم‌مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون در به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف‌کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

همچنین در این نامه آمده که همه تخم‌مرغ‌های داخل شانه باید دارای تاریخ تولید و انقضا باشند و رعایت نرخ‌های اعلامی ازاول تیر ۱۴۰۲ الزامی است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...