تأکید شاهانی بر متمرکزسازی دانشکده‌های خواجه نصیر

تأکید شاهانی بر متمرکزسازی دانشکده‌های خواجه نصیر

تأکید شاهانی بر متمرکزسازی دانشکده‌های خواجه نصیر؛ سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور در محل احداث پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد بر متمرکزسازی دانشکده‌های خواجه نصیر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، امیررضا شاهانی، سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی روز چهارشنبه 14 تیرماه 1402 به همراه حسن کریمی مزرعه‌شاهی، رییس سابق دانشگاه، معاونان دانشگاه، برخی اعضای هیأت علمی و مدیران و مسئولان این دانشگاه از مراحل ساخت پروژه پردیس علوم این دانشگاه در منطقه حکیمیه تهران و در همسایگی دانشکده هوافضا بازدید کرد.

شاهانی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با پیمانکار پروژه و قرار گرفتن در جمع کارگران و نیروی کار کارگاه که در حال انجام عملیات بتن‌ریزی بودند، از روند پیشرفت پروژه ابراز رضایت کامل کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر پس از شنیدن توضیحات پیمانکار پروژه و رییس سابق دانشگاه درباره پردیس علوم خواجه نصیر، بر افزایش سرعت و اجرای کامل طرح توسعه و متمرکزسازی دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیر تأکید کرد.

در ادامه سیدابراهیم طاهری، مدیرعامل شرکت سمندیس ضمن استقبال از شاهانی و تبریک عید غدیرخم و انتصاب ایشان به ریاست دانشگاه، به تشریح سیر پیشرفت پروژه و عملیات انجام شده و برنامه‌های پیش رو پرداخت.

طاهری با اشاره به متراژ 15 هزار مترمربعی پروژه که امکان افزایش آن در طی دوران ساخت نیز وجود دارد، گفت: همیشه آرزوی این را داشته‌ام که دانشگاه خواجه نصیر تجمیع شود و دانشکده‌های آن از این پراکندگی بیرون بیایند و در یکجا کنارهم قرار گیرند.

طاهری ابراز امیدواری کرد که با دقت و سرعت مناسب طبق زمان‌بندی تعیین شده کارها انجام شود.

به گزارش ، در پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که با کلنگ‌زنی ساخت پردیس علوم این دانشگاه به تاریخ 19 بهمن 1401 در منطقه حکیمیه تهران آغاز شد قرار است ابتدا سه دانشکده فیزیک، شیمی و علوم دانشگاه در قالب «پردیس علوم» ساخته شود.

گفتنی است طرح نما و محوطه‌سازی این مجموعه براساس المان‌های منسوب به خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود و زمان اجرای آن 2 سال است.

بنابر این اعلام، امیررضا شاهانی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 10 تیرماه 1402 به‌عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد.

شاهانی، زاده سال 1349 در تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است.

او دارای سوابقی همچون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش و عضو شورای برنامه‌ریزی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...