اعلام زمان پرداخت سود سهامداران کارآفرین

اعلام زمان پرداخت سود سهامداران کارآفرین

اعلام زمان پرداخت سود سهامداران کارآفرین؛ بانک کارآفرین در اطلاعیه‌ای، سه برنامه زمانی را برای پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی از درگاه سجام اعلام کرد.

به گزارش ، بانک کارآفرین در این اطلاعیه آورده است: به‌منظور رعایت مفاد ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و عطف به ابلاغیه شماره ۱۰۱۵۷۳/۱۲۲ به تاریخ 15 فروردین 1401 مبنی بر واریز سود تقسیمی از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، بدینوسیله برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام سهامداران بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، اعلام می‌شود.

براساس این اعلام، سود سهام مصوب سهامداران حقیقی، سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در تاریخ 11 مردادماه 1402 از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

همچنین سود سهام مصوب سهامداران حقوقی در تاریخ 31 مرداد 1402 از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

از سوی دیگر، سود سهام سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند از تاریخ 3 مهرماه 1402 به حساب‌های معرفی شده واریز خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، سهامدارانی که تاکنون در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند درخواست می‌شود در اسرع وقت و قبل از تاریخ واریز سود سهام نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مشخصات خود و احراز هویت در سامانه سجام به آدرس الکترونیکی https://sejam.ir اقدام کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...