اختصاص گازوئیل به تراکتورهای بدون پلاک

اختصاص گازوئیل به تراکتورهای بدون پلاک

اختصاص گازوئیل به تراکتورهای بدون پلاک؛ با مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری مشکل اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین‌های بدون پلاک رفع شد.

به گزارش ، قائم‌مقام دبیر شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران با بیان این مطلب اعلام کرد که با پیگیری کارگروه تخصصی کمیته حمایت از کسب‌و‌کار و مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، مشکل تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی بدون پلاک حل شده است.

هومن حاجی‌پور با اشاره به مصوبه رفع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی و عدم تخصیص سوخت به تراکتور و کمباین‌های بدون پلاک، افزود: طبق مصوبه اخیر معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری که از سوی وزارت کشور به استانداران سراسر کشور نیز ابلاغ شده ‌است، «به تراکتور و کمباین‌هایی که در گذشته تولید یا وارد شده اما تاکنون شماره‌گذاری نشده‌اند، براساس شماره شاسی و موتور به متصرف آن سوخت تخصیص می‌یابد».

به گفته وی، براساس این مصوبه «جهت تسجیل وجود خارجی تراکتور و کمباین و تعیین شماره شاسی و موتور و متصرف آنها، کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌ها، پلیس راهور فراجا، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تشکیل می‌شود».

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، حاجی‌پور در همین باره توضیح داد که موضوع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی، طی دو سال اخیر و در جلسات کارگروه تخصصی کمیته حمایت از کسب‌و‌کار که مسولیت دبیری این کمیته با رئیس اتاق ایران است، با حضور نمایندگان معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی و نیز اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماشین‌ها و ادوات کشاورزی و تعاونی کمباین‌داران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرانجام این مسأله با مصوبه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برطرف شد.

مصوبه معاونت حقوقی ریاست جمهوری
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...