تقدیر از حمایت‌های درمانی چادرملو در اردکان

تقدیر از حمایت‌های درمانی چادرملو در اردکان

تقدیر از حمایت‌های درمانی چادرملو در اردکان؛ رییس بیمارستان ضیایی اردکان از حمایت‌های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بخش درمان و سلامت شهرستان اردکان قدردانی کرد.

به گزارش ، رئیس بیمارستان اردکان در نشستی که به‌منظور قدردانی مسئولان استانی و شهرستانی از مدیرعامل چادرملو به‌پاس حمایت از بخش درمان برگزار شده بود،  از حمایت‌های این شرکت از حوزه درمان به‌ویژه آغاز ساخت ICU و خرید ۲ دستگاه آمبولانس قدردانی کرد.

محمدحسن صدرالدینی با بیان اینکه چادرملو پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم اردکان است، با اشاره به مشکلات حوزه درمان، خواستار تداوم این حمایت‌ها در تکمیل پروژه‌های بیمارستان، ICU و دیگر مباحث بهداشتي و درماني شد.

مدیرعامل چادرملو نیز در ابتدای این نشست با بیان اینکه خدمت به مردم فرهیخته اردکان را از افتخارات خود می‌دانیم، گفت: بخش بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

امیرعلی طاهرزاده با اشاره به اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر، افزود: جبران کمبودها در حوزه بهداشت، آموزش‌وپرورش و موارد عام‌المنفعه دیگر در دستورکار جدی چادرملو است.

گفتنی است در پایان این دیدار، لوح‌های تقدیر جداگانه‌ای ازسوی استاندار و دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان به مدیرعامل چادرملو اهدا شد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...