ایجاد دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد

ایجاد دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد

ایجاد دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد؛ دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد در خانه احسان محله مطهری در منطقه ۱۵ تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد با اعلام این خبر گفت: دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد به همت بنیاد ۱۵ خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خانه احسان محله مطهری در منطقه ۱۵ تهران که جزو محلات کم‌برخوردار طرح ۲٠۲٠ به‌شمار می‌رود، به بهره‌برداری می‌رسد.

یاسر اشراقی افزود: این مرکز درمانی شامل بخش‌های مختلف تخصصی ازجمله پایگاه سلامت، پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و دیگر بخش‌ها خواهد ‌شد.

وی درباره نحوه خدمت‌رسانی در مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد تصریح کرد: ویزیت افراد نیازمند و کم‌برخورداری که از طرف مسئول خانه احسان محله به این مرکز معرفی می‌شوند، به‌طور کامل رایگان است.

اشراقی درباره اعتبار راه‌اندازی این مرکز درمانی نیز توضیح داد: یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی و تجهیز درمانگاه شهدای ۱۵ خرداد در محله مطهری از سوی بنیاد ۱۵ خرداد صرف شده است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان یادآور شد: بنیاد ۱۵ خرداد پیش از این بیش از یکهزار خانه بهداشت را در سراسر کشور احداث کرده و علاوه‌بر آن، نخستین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد در پروژه تحول و توانمندسازی محلات را با اعتباری بالغ‌بر 950 میلیون تومان در محله اتابک تهران راه‌اندازی و تقدیم به مردم محروم این محله کرده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...