رونمایی از نخستین وبگاه سئومحور بانکی کشور

رونمایی از نخستین وبگاه سئومحور بانکی کشور

رونمایی از نخستین وبگاه سئومحور بانکی کشور؛ وبگاه جدید بانک ایران زمین به‌عنوان نخستین وبگاه سئومحور بانکی در کشور از یک ماه دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ، با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین و اصحاب رسانه از وبگاه جدید این بانک رونمایی شد.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم ضمن اشاره به تحولات چشمگیر بانک‌ها در ارائه سرویس‌های بانکداری دیجیتال، گفت: شبکه بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به بانکداری هوشمند و کاربرمحور است.

سیدمحمدحسین استاد، وبگاه بانک‌ها را یکی از پلتفرم‌های اصلی ارتباط با مشتریان خود بیان کرد و افزود: همکاران من در بانک ایران زمین ماه‌ها تجربیات مشتریان و کاربران داخلی و خارجی در حوزه وبگاه‌های بانکی و نئوبانک‌ها را بررسی کردند و با پایش نیازها و توقعات آنان از وبگاه بانکی، نسخه جدید وبگاه بانک ایران زمین را طراحی و رونمایی کردند.

استاد در ادامه، خلق تجربه متفاوت و کاربردی برای کاربران را از اهداف اصلی وبگاه جدید این بانک اعلام کرد و اظهار داشت: ما با طراحی یکپارچه براساس سند هویت برند و سئومحور و نیز امکان استفاده و دسترسی سریع کاربران به خدمات و محصولات بانک، تلاش کردیم تا تجربه‌ای مطلوب از ارائه سرویس‌های بانکی در ذهن مشتری ایجاد کنیم.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین همچنین از اتصال وبلاگ و بات‌های هوش مصنوعی و نیز شخصی‌سازی خدمات وبگاه در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: وبگاه جدید بانک ایران زمین به‌عنوان نخستین وبگاه سئومحور بانکی در کشور از یک ماه دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...