ممیزی بدون عدم انطباق مؤسسه آموزشی کشتیرانی

ممیزی بدون عدم انطباق مؤسسه آموزشی کشتیرانی

ممیزی بدون عدم انطباق مؤسسه آموزشی کشتیرانی؛ ممیزی مراقبتی سالانه بخش STCW سازمان بنادر و دریانوردی از مؤسسه آموزشی بدون گزارش هیچگونه عدم انطباقی انجام شد.

به گزارش ، ممیزی بدون عدم انطباق از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای دومین بار در تاریخ  مؤسسه آموزشی کشتیرانی انجام شده و این نخستین باری است که این مؤسسه موفق شده است در طی دو سال متمادی (۱۴۰۲ و ۱۴۰۱) بدون گزارش هیچگونه عدم انطباقی از سوی سازمان حاکمیتی بنادر و دریانوردی به این مهم دست یابد.

در این ممیزی که توسط سه نفر از ممیزان آن سازمان انجام شد، ضمن بررسی طرح‌ریزی و اجرای بند‌های استاندارد ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ و بند‌های استاندارد آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی دریانوردان (STCW)، همه موارد مورد بررسی، مداقه و سوابق آموزش مورد ممیزی و تجزیه و تحلیل ممیزان قرار گرفت و انطباق کامل گزارش شد.

این گزارش حاکی است: در این ممیزی، سرمایه‌گذاری و پیشرفت‌های زیاد حاصل شده در زمینه ایجاد و نوسازی زیرساخت طی یکسال گذشته به عنوان نقاط قوت مؤسسه ثبت و ضبط شد و به پیشنهاد سازمان بنادر و دریانوردی قرار شد از این زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری شده مانند ایجاد استودیوی آموزشی و نوسازی و ایجاد کارگاه‌های جدید، کلیپ تبلیغاتی تهیه و در ممیزی دیگر مراکز به‌عنوان الگوی نمونه معرفی شود.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسه آموزشی کشتیرانی به عنوان یک مؤسسه درجه یک در فهرست سازمان بنادر و دریانوردی ثبت شده است و بهترین و قدیمی‌ترین مؤسسه آموزشی دریانوردی کشور و تنها نماینده ایران و یکی از دو عضو کشور‌های خاورمیانه در انجمن بین‌المللی دانشگاه‌های دریانوردی IAMU است.

این مؤسسه نخستین مؤسسه آموزشی دریانوردی در ایران است که در سال ۱۳۷۸ موفق به دریافت گواهینامه ایزو کیفیت ۹۰۰۱-۱۹۹۴ از شرکت لویدز رجیستر شد و در طی ۲۵ سال گذشته همزمان با تغییر استاندارد کیفیت به ویرایش‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ و از سال ۱۳۹۶ به ویرایش ۲۰۱۵، گواهینامه کیفیت خود را به آخرین ویرایش استاندارد ارتقا داده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...