تقدیر از آتش‌نشانان و کارکنان HSE پالایشگاه ششم عسلویه

تقدیر از آتش‌نشانان و کارکنان HSE پالایشگاه ششم عسلویه

تقدیر از آتش‌نشانان و کارکنان HSE پالایشگاه ششم عسلویه؛ به‌مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی از آتش‌نشانان و کارکنان اداره ایمنی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد.

به گزارش ، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی که روز یکشنبه 9 مهرماه 1402 در ایستگاه آتش‌نشانی و چک‌پوینت ایمنی پالایشگاه ششم برگزار شد، مدیرعامل شرکت سمندیس، پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به همراه مدیر پالایشگاه ششم پارس جنوبی و دیگران مدیران این واحد پالایشگاهی از زحمات و تلاش‌های کارکنان اداره ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم قدردانی کردند.

مدیرعامل سمندیس، پیمانکار تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم در این آیین گرامیداشت، هفتم مهرماه – روز آتش‌نشانی و ایمنی – را به حاضران به ویژه آتش‌نشانان، امدادگران و کارکنان اداره HSE تبریک گفت.

سیدابراهیم طاهری در ادامه با تأکید بر اهمیت جایگاه ایمنی و آتش‌نشانی در صنایع، اظهار داشت: اگرچه تولید مستمر، محور فعالیت‌ها بوده و اجرای سریع برنامه‌های تعمیراتی درراستای حفظ و استمرار تولید مورد تاکید قرار دارد ولی هرگز نمی‌توان اهمیت و جایگاه ایمنی کارکنان و تاسیسات و توجه به مسائل زیست‌محیطی را نادیده گرفت.

طاهری افزود: این مسائل سررشته و نقطه آغازین اجرای همه فعالیت‌ها بوده و ‌باید مورد توجه تمام کارکنان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم با بیان اینکه گاهی مسائل و نواقصی در ارائه تسهیلات رفاهی ایده‌آل به کارکنان وجود دارد، اضافه کرد: ضمن شناسایی این مسائل، در تلاش هستیم تا با همفکری کارکنان، مسئولان پالایشگاه و استفاده از مشاوران و متخصصان حوزه منابع انسانی، علاوه‌بر رفع محدودیت‌ها، بهترین راهکارها را شناسایی کرده و به اجرا درآوریم.

در ادامه این مراسم، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با یادآوری دلیل نامگذاری این روز در تقویم ملی کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره از جان گذشتگی و ایثار شهدا، از تلاش‌، پشتکار، جدیت و تعهد کارکنان اداره ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم تقدیر کرد.

حسن اسعدی در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی و ذاتی حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، اهمیت جایگاه این حوزه را مورد تاکید قرار داد و خواستار قرارگرفتن ایمنی و آتش‌نشانی در سرلوحه همه فعالیت‌ها و رعایت قوانین و الزامات ایمنی از سوی کارکنان در همه رسته‌های مختلف شغلی شد.

اسعدی، وجود محیط کار ایمن، سلامت و پاک در پالایشگاه ششم را مرهون تلاش‌ها و زحمات کارکنان اداره HSE برشمرد.

اهمیت ویژه جایگاه HSE برای سمندیس

همچنین رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم نیز با تبریک این روز به کارکنان اداره ایمنی و آتش‌نشانی و قدردانی از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی ایشان، به ارائه گزارش آماری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در طول مدت حضور و فعالیت شرکت سمندیس در پالایشگاه ششم پرداخت.

رضا رئیسی با تاکید بر نحوه اجرای تعمیرات اساسی طولانی‌مدت سال ١۴٠٢ پالایشگاه و اقدامات شایسته شرکت سمندیس در حوزه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، بهداشت، محیط زیست و تلاش‌های انجام شده درجهت نهادینه‌سازی و ترویج و تقویت فرهنگ HSE توسط این شرکت، اهمیت سمندیس و جایگاه HSE در پالایشگاه ششم را تشریح کرد.

رئیسی با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت سمندیس در این مراسم، خاطرنشان کرد که از ابتدای اجرای پیمان تجمیعی خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم از سال ١٣٩۶ تاکنون، این برای نخستین مرتبه است که مدیرعامل و مقام ارشد یک شرکت پیمانکاری جهت گرامیداشت و تقدیر از زحمات کارکنان اداره HSE و آتش‌نشانان پالایشگاه به‌صورت خاص در پالایشگاه حضور پیدا کرده است.

رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم در ادامه ضمن قدردرانی از حضور و توجه مدیرعامل شرکت سمندیس، پیمانکار تعمیر و نگهداری پالایشگاه به مقوله HSE، تصریح کرد که این حضور ویژه، خود گواه خوبی بر اهمیت مقوله HSE در شرکت سمندیس است.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور حسن اسعدی مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، سیدابراهیم طاهری مدیرعامل سمندیس، پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم ، رضا رئیسی رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم، شهاب چهارلنگ رییس بهره‌برداری پالایشگاه ششم، کامران شکراللهی رییس امور مهندسی پالایشگاه ششم، محسن رسولی رییس خدمات پیمان‌های پالایشگاه ششم، بابک طاهری رییس امور مالی و ذیحسابی پالایشگاه ششم، علی داغ‌باشی رییس امور منابع انسانی پالایشگاه ششم، اسماعیل تازش رییس حراست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدحسن تویسرکانی مشاور مدیرعامل سمندیس و برخی مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف پالایشگاه، با تقدیم لوح سپاس، گل و هدیه از سوی شرکت سمندیس از کارکنان اداره ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حضور مدیرعامل سمندیس در محل پالایشگاه ششم و به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از تعدادی از کارکنان، کادر فنی و کارگران این شرکت مستقر در پالایشگاه ششم پارس جنوبی با تقدیم هدیه‌ و شاخه گل قدردانی شد.


ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...