تعلل صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

تعلل صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

تعلل صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی؛ عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی گفت که روشن نیست چرا وزارت صمت نسبت به برگزاری انتخابات این اتحادیه تعلل می‌کند.

به گزارش ، عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای مجازی با بیان این مطلب در سومین جلسه کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تهران نسبت به موضوع تعیین تکلیف اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی، انتقاد کرد.

رضا الفت‌نسب در این‌باره افزود: هنوز مشخص نیست که چرا وزارت صمت نسبت به برگزاری انتخابات این تشکل تعلل می‌کند و این در حالی است که برخی مدیران وزارت صمت بر تفکیک این تشکل به دو اتحادیه توزیعی و خدماتی اصرار دارند.

در ادامه این جلسه، دیاکو حسینی معاون معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران نیز مسأله عدم تعیین تکلیف اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی و عدم برگزاری انتخابات این اتحادیه طی دو سال گذشته را مورد نقد و بررسی قرار داد.

پس از بحث و تبادل‌نظر اعضای این کمیسیون و حاضران در این جلسه پیرامون این موضوع، قرار شد تا مسأله عدم برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی و بلاتکلیفی این تشکل صنفی از سوی اتاق تهران و طی مکاتبه با وزارت صمت مورد پیگیری قرار گیرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...