استان تهران تنش آبی را حس نکرد

استان تهران تنش آبی را حس نکرد

استان تهران تنش آبی را حس نکرد؛ با وجود خشکسالی‌های چند سال اخیر به‌ویژه دو سال گذشته، آبرسانی به مردم این استان بدون مشکل و هیچ محدودیتی انجام شده است.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تمجید از نحوه مدیریت تامین و توزیع آب استان تهران، گفت: شرایط تنش آبی این استان در دو سال گذشته، حتی سخت‌تر و دشوارتر از تنش آبی اوایل دهه ۱۳۸۰ بوده است.

هاشم امینی با بیان اینکه با وجود خشکسالی‌های چند سال اخیر به‌ویژه دو سال گذشته، آبرسانی به مردم این استان بدون مشکل و هیچ محدودیتی انجام شده است، تصریح کرد: با این حال، فعالیت شبانه‌روزی و تلاش مجموعه کارکنان آبفای استان تهران موجب شده است با وجود افزایش مطالبه‌گری‌های مردم، جمعیت این استان دغدغه‌ای از نظر تامین مناسب آب و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب نداشته باشند.

وی آبرسانی بی‌وقفه و پوشش افزون‌بر ۸۰ درصدی خدمات جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در تهران را مرهون ظرفیت‌های مناسب نیروی انسانی فعال در شرکت آب و فاضلاب استان تهران دانست.

امینی که در آیین تجلیل و قدردانی از مدیران و خادمان شرکت آب و فاضلاب استان تهران سخن می‌گفت، افزود: عملکرد این شرکت در زمینه تامین، توزیع و مصرف آب به‌گونه‌ای است که این فرصت آموزشی را برای شاغلان شرکت‌های آب و فاضلاب دیگر استان‌ها فراهم می‌کند تا از تجربه‌ها و آخرین یافته‌های علمی و فنی آبفای استان تهران بهره ببرند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...