نوچاد سبد کاملی از نوآوری است

نوچاد سبد کاملی از نوآوری است

نوچاد سبد کاملی از نوآوری است؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، سبد کاملی از نوآوری شامل توسعه کسب‌وکار، توانمندسازی، تسهیلگری، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری به نام نوچاد دارد.

به گزارش ، مدیر تکنولوژی و توسعه چادرملو با بیان این مطلب در سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران که به میزبانی یزد و با همکاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، گفت: چادرملو سبد کاملی از نوآوری در قالب پلتفرمی به نام (نوچاد) طراحی و پیاده‌سازی کرده است. 

سینا امیرشنوا در پنل تخصصی این کنفرانس با موضوع «نوآوری در صنعت»، افزود: نوآوری تنها راه رویارویی با تهدیدها و عدم قطعیت‌های پیش‌روی زیست‌بوم معدن و صنایع معدنی است.

مدیر مرکز نوآوری نوچاد اضافه کرد: راهکار افزایش تاب‌آوری و حفظ مزیت رقابتی و راه‌حل اجرای نوآوری در صنعت، پیشگامی در مسیر نوآوری است، از این رو احساس نیاز به نوآوری باید در صنعت به وجود آید.

امیرشنوا خاطرنشان کرد: درواقع صنعت باید یک سبد کامل نوآوری شامل توسعه کسب‌وکار، توانمندسازی، تسهیلگری، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری را داشته باشد که در شرکت چادرملو همه این موارد در قالب پلتفرمی به نام (نوچاد) طراحی و پیاده‌سازی شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در این رویداد ملی که در پارک علم و فناوری یزد با حضور سیاست‌گذاران و بازیگران زیست‌بوم نوآوری کشور برگزار شد، حضور داشت.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...