تجهیز ناوگان جاده‌ای کشتیرانی به ۱۱۰۰ کامیون

تجهیز ناوگان جاده‌ای کشتیرانی به ۱۱۰۰ کامیون

تجهیز ناوگان جاده‌ای کشتیرانی به ۱۱۰۰ کامیون؛ شرکت حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی تا پایان سال به ۱۱۰۰ دستگاه کامیون ملکی تجهیز خواهد شد تا فعالیت خود را در عرصه حمل‌و‌نقل چندوجهی تقویت کند.

به گزارش ، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خرید ۱۵۰ دستگاه کامیون ملکی، حرکت جدی خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت حمل‌و‌نقل لجستیکی آغاز کرده است.

ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درراستای تبدیل شدن به یک شرکت حمل‌و‌نقل لجستیکی برمبنای سند راهبردی خود در افق ۱۴۰۶، اقدام به خرید 150 دستگاه کامیون ملکی صفرکیلومتر برای تحقق عملیات حمل‌و‌نقل DOOR TO DOOR در کریدور شمال – جنوب کرده است.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل جاده‌ای «بهارران» با تأکید بر اینکه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون به‌عنوان شانزدهمین ناوگان حمل‌و‌نقل کانتینری جهان شناخته می‌شود، گفت: شرکت بهارران در کنار شرکت حمل‌و‌نقل ترکیبی گروه کشتیرانی به‌عنوان شرکت حمل‌و‌نقل ریلی این گروه، چشم‌انداز تازه گروه کشتیرانی را درراستای بدل شدن به شرکتی لجستیکی را نوید می‌دهند.

وی افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال آینده با همکاری تولیدکنندگان داخلی بالغ‌بر یکهزار دستگاه کامیون به ناوگان ملکی حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با مجوزی که به‌تازگی دولت برای شرکت‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای صادر کرده است بالغ‌بر یکصد دستگاه کامیون دیگر نیز به صورت وارداتی به این چرخه اضافه خواهند شد تا شرکت حمل بار جاده‌ای گروه کشتیرانی بتواند با ۱۱۰۰ دستگاه کامیون ملکی، فعالیت خود را در عرصه حمل‌و‌نقل چندوجهی تقویت کند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد انگیزه بیشتر در کامیونداران کشور، قرار شده مالکیت کامیون‌های این شرکت پس از ۳ تا ۶ سال و بسته به نحوه فعالیت رانندگان، به آنان منتقل شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...