صدرا برای کشتیرانی، شناور چندمنظوره می‌سازد

صدرا برای کشتیرانی، شناور چندمنظوره می‌سازد

اولویت همه قراردادهای ساخت و توسعه ناوگان در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با صنعت ساخت کشتی در داخل است.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از مانا، مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب در مراسم امضای قرار‌داد ساخت شناور چندمنظوره  بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کشتی‌سازی صدرا نکا اظهار داشت: برنامه ما در کشتیرانی دریای خزر توسعه و افزایش ظرفیت ناوگان است.

محمدرضا مدرس خیابانی ادامه داد: در همین راستا قصد ما در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، استفاده از ظرفیت‌های موجود ساخت داخل است که خوشبختانه همت مجموعه کشتی‌سازی صدرا سبب شد قرارداد نخستین کشتی که قرار است به مجموعه کشتیرانی دریای خزر افزوده شود، با این مجموعه امضا شود.

مدرس خیابانی یکی از مهمترین اولویت‌های گروه کشتیرانی را ساخت کشتی‌های رورو و کانتینری برای توسعه ناوگان کشتیرانی دریای خزر دانست.

وی افزود: در مرحله نخست، قرارداد ساخت یک فروند شناور چندمنظوره را امضا کرده‌ایم اما با توجه به نیازی که در کشتیرانی دریای خزر وجود دارد، تعداد این شناورها افزایش خواهد یافت.

مدرس خیابانی درباره ساخت شناور از سوی صنایع کشتی‌سازی داخلی در جنوب کشور، تصریح کرد: باتوجه به وجود کشتی‌سازی‌های صدرا و ایزوایکو، مذاکراتی برای ساخت شناور با این شرکت‌ها صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم قرارداد ساخت کشتی‌های بیشتری را با همکاری و همراهی شرکت‌هایی که از توان بالقوه ساخت این نوع شناورها برخوردار هستند، امضا کنیم.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...