تقدیر از کارکنان پالایشگاه ششم عسلویه در روز پدر

تقدیر از کارکنان پالایشگاه ششم عسلویه در روز پدر

تقدیر از کارکنان پالایشگاه ششم عسلویه در روز پدر؛ همزمان با روزهای مبارک ماه رجب، میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر از کارکنان و کارگران پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد.

به گزارش ، با حضور مدیران شرکت سمندیس، پیمانکار خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم همزمان با زادروز مولای متقیان امام علی (ع) و به مناسبت روز پدر، طی مراسمی از کارکنان، کادر فنی و کارگران مستقر در پالایشگاه ششم پارس جنوبی به نحو شایسته قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این مراسم خدمات بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه بالغ‌بر 730 نفر از پرسنل زحمتکش و متخصص پالایشگاه ششم که در سال گذشته و برای مدت دو سال از سوی شرکت سمندیس خریداری و اجرایی شده بود، مورد تمدید قرار گرفت و کارکنان و کارگران پالایشگاه ششم تحت پوشش بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد قرار گرفتند.

گفتنی است پیمانکار خدمات عملیات صنعتی پالایشگاه ششم پیش از این و در مناسبت‌های مختلف مذهبی از کارکنان، کادر فنی و کارگران مستقر در پالایشگاه تقدیر به عمل آورده و علاوه‌بر این از نفرات برتر گزارش انومالی و در روز آتش‌نشانی و ایمنی نیز  از کارکنان اداره ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شده است.

حمایت از تیم هندبال پیشکسوتان استان بوشهر در نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور و کسب مقام قهرمانی این تیم برای نخستین بار از اقدامات سمندیس درراستای مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

از سوی دیگر انجام طولانی‌ترین عملیات تعمیرات اساسی تاریخ پالایشگاهی کشور در پالایشگاه ششم پارس جنوبی به مدت 100 روز و هم‌زمان با گرمترین روزهای سال که درجه حرارت تا بیش از 55 درجه سانتیگراد می‌رسید از 19 تیرماه تا 24 مهرماه 1402، سندی غیرقابل انکار بر توانایی فنی متخصصان و مدیران شرکت سمندیس است.

بنابر این گزارش تعداد نیروی صرف شده برای اجرای عملیات تعمیرات اساسی بالغ‌بر 41356 نفرروز بوده که موفق به انجام 2505 درخواست کار تعمیراتی با صدور 16375 مجوز انجام کار شده‌اند که این میزان در مقایسه با عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه در سال‌های گذشته علاوه‌بر افزایش چندبرابری درخواست انجام کار از سوی کارفرما، هیچ موردی از سوی پیمانکار از فهرست درخواستی حذف نشده و تعمیرات همه آیتم‌ها با کیفیت کامل و در زمان مقرر، صورت پذیرفته است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...