تأمین نیازمندی‌های مشتریان ایران زمین در نوروز 1403

تأمین نیازمندی‌های مشتریان ایران زمین در نوروز 1403

تأمین نیازمندی‌های مشتریان ایران زمین در نوروز 1403؛ با اطلاع‌رسانی انواع ابزارهای پرداخت نوین و معرفی دقیق خدمات بانکداری هوشمند و دیجیتال بانک، نیاز مشتریان بانک ایران زمین برطرف شود.

به گزارش ، جلسه ستاد استقبال از روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی بانک ایران زمین با هدف آمادگی و مدیریت گردش وجوه نقد در شبکه بانکی کشور با حضور نمایندگان مدیران امور بازرسی، مهندسی نرم‌افزار، بانکداری دیجیتال، شعب، حراست، روابط عمومی و ادارات حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی به میزبانی مدیریت امور مالی این بانک برگزار شد.

مدیر امور مالی بانک ایران زمین در جلسه کارگروه هماهنگی شبکه بانکی کشور در حوزه مدیریت گردش وجوه نقد، بر ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز تاکید کرد.

سیدیوسف شمسی در این‌باره گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو، بانک با افزایش تراکنش‌های مشتریان از درگاه‌های اینترنتی، دستگاه‌های کارتخوان روبه‌رو خواهد بود و این موضوع مستلزم هماهنگی بخش‌های مختلف بانک درجهت ارائه سرویس‌های مطلوب به مشتریان است.

در ادامه رئیس اداره خزانه‌داری بانک ایران زمین ضمن اشاره به پولگذاری مستمر دستگاه‌های خودپرداز، از همکاران شعب خواست تا اطلاعات دستگاه‌های خودپرداز به صورت روزانه جهت ارائه به بانک مرکزی به این مدیریت ارسال شود.

حسن خدادادزاده، اطلاع‌رسانی انواع ابزارهای پرداخت نوین به مشتریان در بانک ایران زمین را ضروری دانست و از همکاران خواست تا با معرفی دقیق خدمات بانکداری هوشمند و دیجیتال بانک، نیاز مشتریان را برطرف کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی، این کارگروه به دستور مدیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف مدیریت گردش وجوه نقد در شبکه بانکی کشور برگزار شد و گزارش نهایی آن به مدیرکل ریالی و این بانک ارسال شد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...