توسعه خدمات غیرحضوری بانک دی

توسعه خدمات غیرحضوری بانک دی

بسیاری از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانک دی در آینده نزدیک به‌صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، مدیرعامل بانک دی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیر‌حضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است.

علیرضا قیطاسی افزود: خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.

قیطاسی ادامه داد: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) فراهم شده است و به‌زودی پرداخت تسهیلات خرد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز از همین‌طریق به‌صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه‌بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و دیگر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...