برگزاری چهار دوره آموزشی بازرگانی در آیتک

برگزاری چهار دوره آموزشی بازرگانی در آیتک

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (آیتک) چهار دوره آموزشی با عناوین «بین‌المللی‌سازی انجمن‌های علمی»، «تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری بین‌المللی»، «بازاریابی و مراحل عملیاتی در بازارهای صادرات» و «مهارت‌های بازرگانی» برگزار می‌کند.

به گزارش صنعت‌صنف، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (آیتک) در راستای برنامه‌های آموزشی خود برای توسعه دانش و آگاهی فعالان اقتصادی و کارکنان بنگاه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی، چهار دوره آموزشی برای نیمه دوم ماه بهمن برنامه‌ریزی کرده است که به مسائل مهم حوزه بازرگانی، تنظیم قراردادهای تجاری، بازاریابی و صادرات و فرصت‌ها و چالش‌های بین‌المللی شدن انجمن‌های علمی می‌پردازد.

این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت که در نیمه دوم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، به صورت مجازی برپا شده و اعضای اتاق تهران برای حضور در این دوره‌ها از تخفیف برخوردار هستند.

 دوره آموزشی بازاریابی و مراحل عملیاتی در بازارهای صادرات (صادرات موفق) به صورت  آنلاین و از 13 بهمن‌ماه آغاز و به مدت 9 ساعت در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

دوره مهارت‌های بازرگانی به صورت آنلاین و شامل 11 مبحث مهم در حوزه بازرگانی است که  به مدت 60 ساعت آموزشی و با تدریس جمعی از اساتید برجسته حوزه بازرگانی برگزار می‌شود. این دوره از روز دوشنبه 18 بهمن ماه شروع می‌شود و روزهای برگزاری آن متفاوت اما از ساعت 16 به بعد است.

در این دوره جامع، 11 سرفصل مهم شامل کلیات تجارت بین‌المللی، سیستم طبقه‌بندی کالا HS، اینکوترمز 2020،‌ لینکدین،‌ حمل‌و‌نقل بین‌المللی،‌ آشنایی با فرایند گام‌به‌گام واردات،‌ آشنایی با فرایند گام‌به‌گام صادرات، مقررات گمرکی و EPL و ثبت‌سفارش،‌ روش‌های پرداخت بین‌المللی، قراردادهای تجاری بین‌المللی و مذاکرات تجاری است.

دوره مجازی فرصت‌ها و چالش‌های بین‌المللی‌سازی انجمن‌های علمی به مدت 8 ساعت آموزشی و در روزهای 16 و 24 بهمن از ساعت 15 تا 19 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تهیه و تنظیم قراردادهای تجاری بین‌المللی به صورت آنلاین و به مدت 24 ساعت در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود. این دوره آموزشی از روز 27 بهمن ماه آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...